sunnuntai 2. joulukuuta 2018

Tämän hetken kuunnelluimmat #6

DSC_0986
Siitä on jo tosi pitkä aika, kun oon edellisen musiikkiin liittyvän postauksen tehnyt, joten nyt olisi taas korkea aika vilkaista, mitä kaikkea sitä tulee tällä hetkellä kuunneltua eniten. Huomenna puolestaan olisi vuorossa kirjapostaus marraskuulta!
Queen - Bohemian Rhapsody: En muista sanoinko täällä blogissa siitä, mutta marraskuun alussa käytiin äitin ja Tapanin kanssa katsomassa elokuvissa Bohemian Rhapsody ja sen myötä tykästyin Queenin musiikkiin tosi paljon ja sen takia Bohemian Rhapsody onkin ollut ahkerassa kuuntelussa juuri esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana. Kannattaa muuten käydä katsomassa tuo Bohemian Rhapsody, jos vaan tulee mahdollisuus, koska se oli tosi hyvä!
Queen - We Are The Champions: Toinen Queenin kappale, jota oon kuunnellut tosi paljon. Toki oon muitakin Queenin kappaleita kuunnellut, mutta näitä kahta ehkä eniten.
Alan Walker, Sophia Somajo - Diamond Heart: Tosi tarttuva kappale, joka ainakin mulla jäi heti ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen soimaan päähän. Tosin mulla jää aika monikin kappale helposti soimaan päähän, hahah.
Lady Gaga, Bradley Cooper: Mä niin haluaisin mennä katsomaan tuon A Star Is Born -elokuvan, mutta en ainakaan vielä ole saanut aikaiseksi. Tätä kappaletta oon kyllä kuunnellut sitten senkin edestä, etten ole elokuvaa päässyt ainakaan vielä katsomaan.
Vesala - Monta nimee: Tätä kuuntelin ehkä enemmänkin syysloman aikoihin, mutta otan tämänkin kuitenkin tähän listaan mukaan ihan vaan sen takia, että tämä mun viimeisin postaustahti nyt on ollut mitä on. Vesalasta oon tykännyt tosi paljon niin kauan aikaa kuin muistan, eikä tämäkään laulu tuottanut pettymystä silloin kun tämä ilmestyi. Vielä kertakaan en oo päässyt näkemään Vesalaa livenä, mutta toivon, että viimestään ens kesänä tää pitkäaikainen toive toteutuis!
Ida Paul & Kalle Lindroth - Planeetat: Hävettää vähän tunnustaa, mutta aikaisemmin en tykännyt juurikaan näiden kahden musiikista, mutta nyt viime aikoina oon kuunnellut tosi paljon heidän kappaleitaan ja tykästynyt kyllä erityisesti tähän!
Suvi Teräsniska - Avaruus: Yks mun lemppari joululauluista sekä suomeksi että englanniksi ja nyt kun vielä Suvilta ilmestyi tämä, niin ihanaa!  Olin muuten eilen Suvin joulukonsertissa Seinäjoella ja oli kyllä mahtava konsertti!
Suvi Teräsniska - Tulkoon joulu: Tämäkin yksi lemppari joululauluista. Mulla ei oikein ole joulufiilistä, ja sitä oon yrittänyt löytää kuuntelemalla joululauluja ja availemalla joulukalenterin luukkuja, mutta ainakaan vielä mun joulufiilis ei ole löytynyt, valitettavasti. Ehkä asiaan kuitenkin tulee muutos ensi perjantaina, kun pidetään pikkujoulut kavereiden kesken!
Pete Parkkonen - Mä haluun sut tänään: Petekin on pysynyt mun pitkäaikaisena suosikkina jo tooosi pitkään ja sen takia myös tätä kappaletta on tullut kuunneltua tosi paljon. Pete on niin ihana  
Lukas Leon - XTC: En edes tiedä miksi, mutta en tykännyt tästä kappaleesta aluksi ollenkaan, mutta sitten kun tätä vain kuunteli ja kuunteli, niin tähän tykästyi. Tosi hyvä kyllä, tykkään!

Tosiaan, niinkuin tuossa postauksen alussa jo sanoinkin, niin huomenna olisi luvassa marraskuun aikana luettujen kirjojen esittelyä (joita muuten tuli luettua hämmästyttävän paljon!!) ja mahdollisesti tiistaina tai keskiviikkona esittelen mun joulukalenterit teille. Tänne blogin puolelle en valitettavasti tänä vuonna millään ehdi toteuttaa joulukalenteria, mutta jouluisia postauksia on kyllä luvassa muussa muodossa, kunhan ehdin niitä vain tehdä😊 Nyt haluan toivottaa kaikille hyvää alkanutta joulukuuta ja ensimmäistä adventtisunnuntaita!

8 kommenttia:

  1. Oi että tuo Planeetat on ihana! ♥ Myös Diamond Heartia oon kuunnellu tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, tosi ihana! ♥ Diamond Heartia tulee kuunneltua erityisesti sillon, ku ajaa autolla :D

      Poista
  2. Pitäis itekin ehtii kattomaan Bohemian Rhapsody. Queen on ihan paras bändi ja Bohemian Rhapsody on ehottomasti paras biisi!

    🖤:llä sofilmas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis todellakin kannattaa mennä! Oon toki ennen leffan kattomista tiennyt Queenista jne, mutta vasta leffan myötä aloin oikein kunnolla tutustumaan niiden musiikkiin ja tykästyin tosi paljon :) Bohemian Rhapsody on aivan mahtava biisi!! ♥

      Poista
  3. Toi Lukas Leonin biisi on mulla jatkuvalla soitolla, haha. Joka kerta pakko kuunnella vähintään 2 kertaa, jos musiikkia kuuntelen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähä sama juttu, että jos sen kerran kuuntelee, niin ei voi olla kuuntelematta toistakin kertaa, hahah :D Ja nykyään en ihan oikeasti ymmärrä, miks en alussa niin hirveästi välittänyt siitä.

      Poista
  4. Tuo Vesalan biisi on kyllä hyvä! Oon muutenkin kyllä tosi paljon tykännyt Vesalan soolotuotannosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mäkin tykkään melkein enemmän Vesalan soolotuotannosta kuin PMMP:n aikaisista biiseistä :D

      Poista