torstai 6. joulukuuta 2018

Joulukalentereiden luukut 1-6

Mä lupasin siinä joulukalentereiden esittelypostauksessa, että esittelisin myös luukkujen sisällöt. Tässä postauksessa esittelen ensimmäisten kuuden luukun sisällöt ja seuraavaksi on sitten vuorossa luukut 7-12 ja niin edelleen.
DSC_1004
Nyxin kalenterin ensimmäisestä luukusta paljastui Sprinkle Town highlighter sävyssä Pop N' Rock. Mä käytän aika vähän highlighteria, mutta toisaalta kiva päästä kokeilemaan Nyxin highlighteria, koska niitä en ole testannut vielä kertaakaan. Kokeilin tätä vain pikaisesti heti viime lauantaina, kun ensimmäisen luukun sai avata, ja ainakin ensivaikutelmalta jäi ihan hyvä fiilis. Suuri plussa rasian söpöstä ulkonäöstä ja sen sopivasta koosta!

Catricen kalenterin ensimmäinen luukku puolestaan sisälsi Prime And Fine Professional Contouring Paleten sävyssä 030 Sunny Sympathy. Paletissa on siis sekä highlighter että contour. Contour näyttää nyt kyllä tuossa kuvassa paljon oranssimmalta mitä se oikeasti on. Se on siis enemmän ruskean sävyinen. Mulla ei oo ikinä ollut kunnon contour palettia, joten kiva saada se vähän tällaisessa pienemmässä koossa. En ole ehtinyt vielä kertaakaan kokeilemaan tätä kuitenkaan.
DSC_1005
Nyxin kalenterin toisesta luukusta paljastui Soft Matte Metallic Lip Cream sävyssä Nantes. Soft Matte Lip Creameja mulla onkin aika monta, ihan vain viime vuoden kalenterinkin ansiosta jo, mutta näihin metallisiin versioihin en ole tutustunut ollenkaan. Purkin väri hämää aika paljon, koska tämä sävy näyttää huulilla paljon vaaleammalta kuin tuossa purkissa, eikä ehkä ole ihan mun tyylinen. Koostumus on aika samanlainen kuin normaaleissa Soft Matte Lip Creameissa.

Catricen kalenterista paljastui puolestaan aika perus helmiäissävyinen kynsilakka. Jotkut saattaisi pitää tätä tuotetta ehkä vähän tylsänä, mutta mä tykkäsin tästä kyllä. Lakka on nyt viidettä päivää jo mun kynsissä, eikä se ole pahemmin kulunut pois mun kynsistä vielä. Ja helmiäissävyisiä lakkoja mun tuleekin käytettyä eniten.
DSC_1006
Nyxin kalenterin kolmannesta luukusta löytyi Liquid Suede sävyssä Starsruck ja tämän enempää mun tyylistä huulituotetta tuskin on olemassakaan! Voisin kyllä ehdottomasti ostaa tämän myös täysikokoisena tuotteena sitten, kun tämä loppuu. Liquid Suedeen tutustuin myös jo viime vuoden kalenterin myötä.

Catricen kalenterista löytyi Longlasting Eyeshadow sävyssä 020 Prêt-á-Perlé. Tätä voisi käyttää helposti myös highlighterina, ainakin mun mielestä. Kokeilin tätä maanantaina ja tiistaina ja tykkäsin tästä kyllä. Vaikka tuota kimalletta tuossa onkin mukana, niin tätä pystyy myös helposti käyttämään arkena, joten sitä ei ole liikaa. Tästä tuotteesta siis tykkäsin myös.
DSC_1007
Nyxin kalenterin neljäs luukku sisälsi taas Sprinkle Town highlighterin, mutta tällä kertaa sävyssä Cinnamon Spice. Tätä en oo kokeillut kertaakaan, mutta musta tuntuu että käyttäisin tätä mieluummin luomivärinä kuin highlighterina. Suuri plussa taas söpöstä pakkauksesta!

Catricen kalenterin neljännestä luukusta paljastui Eye'matic Eyepowder Pen sävyssä 060 Lavender McQueen. Mun ensireaktio tähän oli, että ohhoh, onpas tumma väri ja mietin että sopisiko tämä mulle ollenkaan. Kokeilin tätä kuitenkin luomelle, eikä se näytä ollenkaan niin tummalta luomella kuin näin kuvan välityksellä tai silloin kun tätä pitää kädessä. Mukana on myös vähän glitteriä ja tää sopiikin mun mielestä tosi hyvin talvella käytettäväksi.
DSC_1008
Nyxin kalenterin viides luukku piti sisällään Intense Butter Glossin sävyssä Sweet Nothing. En jostain syystä viime vuoden kalenterin aikana hirveästi tykännyt näistä. Varmaankin syynä oli niiden tahmainen ja "raskas" koostumus, mutta tästä mulla ei ole mitään valitettavaa. Tosi kivan sävyinen ja tuntuu myös ihan kivalta huulissa, jos ei laita hirveän paksua kerrosta. Tätä voisin helposti käyttää arkenakin.

Catricen kalenterista puolestaan tuli Liquid Lip Powder sävyssä 060 Breaking Nudes. Tähän mun ensireaktio puolestaan oli se, että tätä en varmasti tulisi käyttämään koska tämä ei sovi minulle. Kuinka väärässä olinkaan! Tuote ei näytä lähellekään samalta huulissa kuin purkissa, vaan se tuo huulille kivan sävyn, jossa on vähän metallista hohtoa mukana. Sopii mun mielestä tosi hyvin joihinkin juhliin ja aionkin tätä todennäköisesti laittaa huomenna meidän kaveriporukan pikkujouluihin!
DSC_1009
Nyxin tämän päivän luukusta puolestaan paljastui Matte Lipstick sävyssä Fluff Piece, mutta mä kutsun tätä "Barbie" sävyksi, hahah. Tämä siis siitä syystä, että mulle tulee tästä sävystä ensimmäisenä mieleen Barbit. Tästäkin kuitenkin tykkäsin tosi paljon ja Matte Lipstickit ei oo vielä koskaan tuottanu mulle pettymystä.

Catricen kalenterista tuli Camouflage Cream Wake Up Effect. Tähän mennessä ainakin mulle kaikkein mielenkiintoisin tuote, koska mulla ei oo ikinä ollut mitään tämän tyylistä tuotetta. Tätä en kuitenkaan ole ehtinyt vielä kokeilla, mutta luulen että huomenna tämä lähtee ensimmäisen kerran kokeiluun!

Tällaisia juttuja siis on mun kalentereista tähän mennessä tullut. Joka päivän kohokohta on ehdottomasti se, kun pääsee avaamaan päivän luukut, hahah. Mä muuten avaan yleensä jokaisen päivän luukun mun instastoryssa, eli jos haluatte päästä seuraamaan reaaliaikaisesti luukkujen avaamista, niin menkäähän seuraamaan mua instassa (@sofia_ida_anneli)! Mä taidan mennä nyt seuraavaksi alakertaan seuraamaan Linnanjuhlia, jospa onnistuisin sieltä bongaamaan tuttuja. Oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

2 kommenttia:

  1. Vähän nyt harmittaa, etten ostanut tuota Nyxin kalenteria :/ Toisaalta oon tosi tyytyväinen Essien kalenteriin, eikä mulla sitä rahaa oikeesti oliskaan enempään :D

    🖤:llä sofilmas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Todella kivoja tuotteita tullut tähän asti molempien kalentereiden luukuista. Mä pidän kovasti Nyxin huulituotteista - vaikka jotkut vähän huonoja ovatkin - niin olis tehnyt mieli ostaa tuo kalenteri nyt, olishan siinä tullut vähän muutakin kivaa kuin huulituotteita mutta siis enimmäkseen huulijuttujen takia olisin sen halunnut :D En siltikään tuota ostanut. Mukava tsekkailla blogisi kautta mitä kalenterista tänä vuonna ilmestyykään :)

    VastaaPoista