maanantai 3. joulukuuta 2018

Esittelyssä joulukalenterit 2018

Poikkeankin vähän siitä, mitä sanoin eilisessä postauksessa ja postaankin ensin tämän joulukalenteri postauksen ja vasta myöhemmin tällä viikolla sitten sen marraskuun kirjapostauksen. Tosiaan, mulla on tänä vuonna peräti kaksi kosmetiikkajoulukalenteria, jotka halusin ehdottomasti tulla esittelemään tänne blogiin!
DSC_0987

DSC_0988

DSC_0989
Ensimmäisenä vuorossa tämä Catricen #DIY joulukalenteri. Paketissa oli siis kaikki meikit yms näkyvillä, kun sen avasi ja lisäksi siellä oli paparipusseja ja numerotarroja. Tämän kalenterin sai siis tehdä ihan itse alusta asti. En kuitenkaan halunnut pilata itseltäni yllätystä tuotteiden suhteen, joten Silja sitten laittoi kaikki tuotteet noihin pusseihin ja teippasi sitten kiinni. Näin mulla itsellä ei siis ole mitään tietoa siitä, minkä tuotteen saan minäkin päivänä. Mulla ei hirveästi ole kokemusta Catricen tuotteista, joten uskon että tämän kalenterin myötä pääsen kyllä tosi hyvin tutustumaan tähänkin merkkiin vähän tarkemmin, mikä on hyvä juttu!
DSC_0990

DSC_0991
Toisena kalenterina mulla on tänä vuonna tämä Nyxin Sugar Trip kalenteri. Mä tykkäsin viime vuonna niin paljon siitä Nyxin huulipunakalenterista, että mä tiesin heti että tuun myös tänä vuonna ostamaan itselleni Nyxin kalenterin, tosin tänä vuonna kalenterista paljastuu muitakin tuotteita kuin huulituotteita. Tajusin muuten vasta sitten, kun olin aloittanut jo tämän postauksen kirjoittamisen, että en oo ollenkaan muistanut ottaa kuvaa aiemmin tästä kalenterista, joten sen takia otin kuvat vasta tänään aamulla ja siksi kalenterista on jo avattu kolme luukkua, hahah.

Tein viime vuonna niin, että esittelin aina kuuden luukun tuotteet kerrallaan täällä blogissa ja mietinkin, että haluaisitteko mun tekevän samalla lailla myös nyt tänä vuonna? Entä onko sulla millainen joulukalenteri tänä vuonna? 😊

12 kommenttia:

  1. Molemmat kalenterit vaikuttaa niin kivoilta! Mulla on Kinderin suklaakalenteri sekä kummiltani saatu kuvakalenteri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tähän mennessä tykännyt kyllä molemmista kalentereista tosi paljon niiden monipuolisuuden takia :) Kinderin kalenterit on ihan parhaita, mulla on parina vuonna ollut sellainen!

      Poista
  2. Ensimmäinen kalenteri vaikuttaa tosi kiinnostavalta! Multa löytyy Essien kalenteri, tee kalenteri, suklaakalenteri ja partiolaisten kalenteri :)

    🖤:llä sofilmas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tee kalenteri ois kyllä myös ollut tosi kiva! :) Mulla on Siljan kanssa yhteisenä partiolaisten joulukalenteri ja avataan siitä aina vuorotellen luukkuja :D

      Poista
  3. Oijoi, olisipa itselläkin tuollaiset ihanuudet😍 postaatko luukkujen sisällöistä? 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää molemmat kalenterit on kyllä tosi ihania! ♥ Joo, kyllä mä ajattelin :) Itseasiassa tänään vähän myöhemmin on ilmestymässä ensimmäisen kuuden luukun tuotteet!

      Poista
  4. Mulla on kans toi NYXin kalenteri! Tykkäsin siitä viime vuoden kans tosi paljon (vaikka kaikki sävyt ei ollutkaan omaan mieleen, mutta kuitenkin tosi moni!) nii halusin tän ehottomasti tänä vuonna :) Mulla on NYXiltä tosi vähän meikkejä, jos huulituotteita ei lasketa, nii kiva saada kalenterista nyt vähän muutakin, kuin niitä huulijuttuja. Muuten täyden kympin kalenteri, mutta mua ärsyttää kun luukut menee tollai järjestyksessä :D en toki oo yhtään tarkka asiasta :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli viime vuonna Nyxin kalenteri ja hankinkin sen silloin suurimmaksi osaksi juuri siitä syystä, että siitä tuli pelkästään huulituotteita, koska oon niiden suurkuluttaja, hahah :D Mulla on huulituotteiden lisäksi yksi Nyxin luomiväripaletti, joten mullakaan ei noin muuten oo hirveästi kokemusta Nyxin tuotteista. Joo, siis mua kans häiritti niin paljon se, että luukut menee järjestyksessä kun ensimmäisen kerran kalenterin näin :D Olisi paljon kivempaa, jos luukut olisivat sekalaisessa järjestyksessä!

      Poista
  5. Mie haluisin ainakin ehdottomasti nähdä noien joulukalentereiden sisältöä, joten postaile ihmeessä niistä myös tänä vuonna. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, kiva kuulla että oot kiinnostunut! :) Tänään julkaisenkin jo kuuden ensimmäisen luukun sisällön :)

      Poista
  6. Onpa hauska idea tuossa Catricen kalenterissa! :) Mulla on Ritualsin kalenteri ja ihan innolla kyllä availen sitä kun tosiaan Rituals ei oo merkkinä yhtään tuttu! :) Ainakin siinä kalenterissa on tosi ihana tuoksu! <3
    Ja olis hauska nähdä kalenterien sisältöä! Etenkin tuota Catricen kalenteria! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Catricen oma on kyllä kivan erilainen! :) Mä mietin tänä vuonna kauan Nyxin, Lumenen ja just tuon Ritualsin kalenterin välillä, mutta päädyin sitten kuitenkin tähän Nyxin omaan :D Kalenterien sisällöstä teen ehdottomasti postauksia! :)

      Poista