sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Week 35

Tällä viikolla snäppiin kerty harvinaisen vähän noita kuvia. Ensin ajattelin, että olisin jättänyt tämän postauksen kokonaan julkaisematta ja laittanut ensi sunnuntain postaukseen sitten myös kuvat tältä viikolta, mutta kyllä näitä kumminkin kertyi yhden postauksen verran. Jos mun tekemiset kiinnostaa, niin lisätkää mut snäpissä nimimerkillä @sofiaa_ida !
Week 35  (1)
Maanantaina "vähän" väsytti kun olin herännyt vartin yli kuusi ja lähdin ajelemaan kohti Kaustista. Maanantaina ei oikeastaan tehty muuta kuin kirjoitettiin muistiinpanoja. // Maanantain piristys oli kahvitauko  // Kauhulla tosiaan oottelen talvea, kun olin jo maanantaina ihan jäässä kun olin hetken aikaa illalla pihalla.
Week 35 (2)
Tiistaina väsytti, mutta en siltikään saanut unta kun väsytti liikaa. Onneksi musiikin kuunteleminen kuulokkeilla auttaa unen tuloon. // Kun heräsin torstaina aamulla, mun pää oli kauhean kipeä. En saanut aamupalallakaan oikeastaan mitään syötyä. Kahvin kyllä join ja ehkä se sitten auttoi, koska päivän mittaan pääkipu meni pois. // Torstaina illalla saatiin tyttöjen kanssa sellainen idea, että lähdetään käymään Pauanteella ja niinhän me sitten käytiinkin. Meillä oli oikein kunnon Kaustinen sightseeing kierros :D
Week 35 (3)
Perjantaina heti koulun jälkeen lähdettiin äitin kanssa katsomaan isoäitiä Lappajärvelle sairaalaan. Oli ihanan lämmin ja aurinkoinen sää  // Vähänkö ärsytti ja väsytti mennä istumaan eilen kuudeksi tunniksi kouluun. Meille siis järjestettiin ensiapukurssi, johon meidän oli pakko osallistua. Sama jatkuu vielä parin viikon päästä lauantaina. // Vähän vissiin ajatukset harhaili eilen tunnilla..
Week 35 (4)
Eilen jatkoin matkaa melkein suorinta tietä koulusta Powerparkin huvikauden päättäjäisiin, josta nää molemmat kuvat on. Siellä esiintyi mm. Aste, Aleksanteri Hakaniemi sekä Adi L Hasla. Kymmenen paikkeilla illalla siellä alkoi myös upea ilotulitus. Voisin kehitellä näistä päättäjäisistä oman postauksen, vaikka otinkin sieltä aika kehnosti kuvia.
Week 35 (5)
Mun blogihistorian ensimmäinen meikitön kuva! Tänään en siis jaksanut vaivautua meikkaamaan kun mentiin katsomaan isoäitiä sairaalaan ja oli kiva pitää vaihteeksi ihan meikitön päivä. // Tänä viikonloppuna on ollut jotenkin ennätyksellisen ihana ja lämmin sää! Ja sään pitäisi kuulemma jatkua nyt tulevan viikon ajan samanlaisena. En valita yhtään!

Ihanaa, mulla on huomenna vapaapäivä!  Muutenkin mulla on tosi vajaa viikko, koska perjantainakin mulla on etäpäivä, joten tuun takaisin kotiin Kaustiselta jo torstaina. Vaikka kello on vasta kymmenen ja mulla on huomenna vapaapäivä, mä ajattelin mennä nukkumaan, koska väsyttää niin paljon. Hyvät yöt/huomenet tai milloin nyt luettekaan tätä ja pitäkäähän mahtava viikko!

-Sofia

6 kommenttia:

  1. Pakko sanoa, että olet ihan yhtä kaunis meikittä tai meikillä. <3 Tänään muuten on niin kalsa ilma ulkona ja viileää, viime viikko oli säiden puolesta ihana. Toivottavasti isoäitisi voi paremmin.

    Mukavaa uutta viikkoa Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Harmi, että siellä on nyt viileä ilma :/ Täällä paistaa nytkin aurinko ja pihalla on 15 astetta lämmintä. Isoäiti ei oo enää tipassa, syö ite ja istuu jo lyhyitä aikoja. Jalat ei kuitenkaan kanna yhtään ja kyllähän sen ymmärtää kun on pian kolme viikkoa ollut sairaalassa. Ahdistustakin on valitettavasti edelleen :/ Kivaa viikkoa myös sulle Tiia ♥

      Poista
  2. Tuo kahvitauon mokkapala näyttää niin hyvältä *.* :D Ihana tuo meikitön kuva♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä superhyvää! :D Kiitos Sini! ♥

      Poista