maanantai 31. heinäkuuta 2017

Week 30

Huhhuh, Solar soundeista selvitty kunnialla kotiin. Oli kyllä ihan huikea viikonloppu, mutta täytyy kyllä sanoa että nyt seuraavana yönä kyllä uni maittaa (pitäis kyllä varmana mennä jo nukkumaan, koska kello lähenee jo yhtä yöllä, hahah). Yhestä asiasta oon superyllättyny: mun jalat ei oo tällä hetkellä yhtään kipeät, vaikka seisoin ja kävelin kaks päivää putkeen. Okei, molempina öinä jalat kyllä huusi hoosiannaa, mutta nyt ei tunnu kyllä yhtään missään. Sanon vielä festareista sen verran, että kyllä Pete Parkkonen ja Antti Tuisku osaa hommansa! Molemmilla ihan uskomaton lava show ja energia (etenkin Antilla) ja kaikki vaa tanssi ja laulo mukana. Mutta ennenkuin tää alku taas venyy super pitkäksi, kurkistetaan mitä mun snäppiin on tällä viikolla kerennyt kertymään. Mua voi seurata siellä nimimerkillä @sofiaa_ida !
Week 30 (1)
Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ei väsyttäny ollenkaan ja meninkin nukkumaan vasta puoli kuudelta aamulla :D Mun pitäis kyllä ryhdistäytyä ton nukkumaanmenemisen kanssa varmuuden vuoksi sen takia, jos satunkin pääsemään sinne Kaustiselle kouluun. // Tässä näätte mun asun maanantaista torstaihin asti. Poistuin maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona talosta hakemaan vaan postia ja käymään pikaisesti isoäitillä. // Tuo torstain Powerpark käynti oli aika extempore koska heitin keskiviikko iltana vaan läpällä Karolle ja Marulle wapissa, että mentäiskö käymään Powerissa. Noh, ei muuta kuin tuumasta toimeen.
Week 30 (2)
Vaikka tuona päivänä olikin aika pilvistä, koko päivänä ei onneksi satanut! Lämpötilakin oli ainakin mun mielestä ihan sopiva. // Kuten viime postauksessakin sanoin, vihaan pakkaamista yli kaiken. Jätin kaikenlisäksi pakkaamisen niin viime tippaan, että meinasi paniikki iskeä. // Homma eteni joo, mutta unohdin silti pari tärkeää asiaa kotiin, niinkuin vähän aavistelinkin perjantai aamuna lähtiessäni ajamaan kohti Seinäjokea. Unohdin nimittäin matkalaturin ja meikin puhdistusliinat kotiin.
Week 30 (3)
Perjantaina ensimmäisenä vuorossa oli Evelina. Tää oli eka Evelinan keikka millä ikinä oon ollu. Oli kyllä tosi hyvä keikka! // Toisena vuorossa oli JVG. Mua harmittaa kun mun edessä oli niin pitkiä ihmisiä, että en kunnolla nähnyt lavalle. Onneksi sain kuitenkin ihan semi hyviä kuvia ja videoita. // Kun otin tän kuvan, Asteen keikka oli aika alussa, mutta keikan lopussa oltiin päästy vielä lähemmäksi :D
Week 30 (4)
Perjantain kruunas kyllä ehdottomasti Redfoon keikka! :D Ehkä kaikista kreisein lava show, mitä oon ikinä nähny :D // Laitoin tän kuvan vahingossa väärään paikkaan, mutta tota paperisilppua tuli jokaisella keikalla. // Lauantaina mentiin vähä myöhemmin festarialueelle, koska meidän jalat oli niin kipeät, että niiden oli pakko antaa levätä vähän. Päästiin alueelle joskus vähän yli kolme kesken Petri Nygårdin keikan.
Week 30 (5)
En oo mikään hirveä Petri Nygårdin fani, joten meille kelpasi ihan hyvin paikat tuolta vähän kauempaa. // Kokeilin mulle uutta siideriä ja olihan toi ihan hyvää. Ei silti voita päärynä siideriä, joka on mun lemppari. // Reino Nordin sano jossain vaiheessa keikkaansa, että me ollaan tähän mennessä kesän paras yleisö. Jee!
Week 30 (6)
Antti Tuisku kyllä korjas ehdottomasti potin eilen viimesenä esiintyjänä! Ihan uskomaton keikka ja haluan ehdottomasti joskus vielä uusiks nähdä sen livenä. Siis jos saatte mahollisuuden, niin menkää Antin keikalle, koska se on ehdottomasti sen arvoista!! ♥♥ // Olin superväsynyt (oon kyllä edelleen) kun pääsin tänään iltapäivällä kotiin. Musta tuntuu, että tuun taas huomenna nukkumaan tosi myöhään. // Tänään puoli kuudelta illalla oli ihan järkyttävän kova sade. Luulin ensin, että sataa rakeita, mutta ne vesipisarat oli vaan niin isoja että niistä kuului yhtä kova ääni kuin rakeista.

Otin myös enemmän kuvia ja videoita snäppiin kuin mitä tässä postauksessa näkyy, mutta tää postaus ois venyny nii pitkäksi, että kukaan ei varmana olisi jaksanut lukea tätä loppuun, jos olisin laittanut ne kaikki kuvat tähän postaukseen. Mua väsyttää tällä hetkellä tosi paljon, joten saattaa olla että tää teksti on vähän sekavaa :D Mä taidankin nyt heti seuraavaksi painua nukkumaan. Oletteko te menossa vielä tämän kesän aikana jonnekin festareille? :)

-Sofia

8 kommenttia:

  1. Näin kesäkuussa Antin livenä ja täytyy kyllä kehua hänen lavakarismaansa ja showta. Mahtava energia ja itsevarmuus paistavat hänestä esiintymisen aikana ja välispiikit on loistavia. Ennen en Antista pitänyt, mutta uusi Anadude on valloittanut mun sydämen ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä täysin samaa mieltä sun kanssa! Haluan kyllä ehdottomati vielä joskus toiselle keikalle, koska tää keikka oli niin huikea. Mäkään en ollut mikään hirveän suuri fani aiemmin, mutta nyt kyllä Ana Tude iskee ja lujaa, hahah ♥♥

      Poista
  2. Ihanan oloinen tunnelma noilla festareilla! Olis kyllä tosi kiva päästä Antti Tuiskun keikalle näkemään, kuinka hän vetää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä tosi huiput festarit :) Sun kannattaa todellakin mennä, jos joskus tulee mahdollisuus!!

      Poista
  3. Sulla on ollut kyllä tosi kiva viikko! :) Etenkin nuo festarit näyttää ja kuulostaa niin kivoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä oli kyllä ihan huippua! :) Ehdottomasti ensi kesänä uudestaan :D

      Poista
  4. Ihan huikeita noi sun festarikuvat! Hyvin onnistuneita :)

    VastaaPoista