sunnuntai 2. heinäkuuta 2017

Week 26

Tän postauksen julkaseminen jäi taas vähän myöhäseks, vaikka en oo mitään järkevää koko päivänä tehnykään. Tää on kuitenki ollu taas yks sellasista päivistä, että tunnit menee koko ajan vaan eteenpäin ilman että ite tajuaa mitään. Kaikenlisäks nukuin tänään johonkin puoli yhteen asti, koska pääsin vasta aamulla viiden maissa nukkumaan, koska tulin niin myöhään Provinssista. Mennään nyt kuitenkin varsinaisen postauksen pariin, eli kurkataan mitä mä tällä viikolla oon tehnyt!
Week 26 (1)
Koska mun summer bucket listiin kuuluu, että otan enemmän kameralla valokuvia tänä kesänä, sain keskiviikkona idean lähteä puolen yön maissa ulos kuvaamaan. Huomaa, että en oo pitkään aikaan ottanut kameralla kuvia, koska en osannu laittaa oikeita asetuksia kameraan.. Tässä kuvauksessa on oikeasti pakko aktivoitua! // Äitillä oli torstaina lääkäri Härmässä ja koska mulla ei ollu mitään tekemistä, lähdin sen seuraksi sinne. // Istuin auringossa lukemassa kirjaa, mutta vähän meinasi tulla kuuma, kun aurinko paistoi suoraan jalkoihin ja mulla oli farkut jalassa. Viimestään Helsingistä pitää ostaa shortsit!
Week 26 (2)
Härmän ja Kauhavan välillä on pehmiskoju, joten sen jälkeen kun äiti oli päässyt lääkäristä, käytiin hakemassa sieltä pehmikset. Tällä kertaa halusin ottaa jotain erilaista ja valitsin vaniljapehmiksen suklaakastikkeella ja tuolla seassa oli myös suklaakeksin palasia. Oli ihan hyvää, mutta seuraavalla kerralla otan varmaan sen mun perinteisen pehmiksen. // Pelkkä kotona istuminen alkoi kyllästyttämään, joten halusin lähteä jonnekin. Tuossa vaiheessa ei ollut vielä mitään tietoa minne ollaan menossa // ...mutta jotenkin kummallisesti päädyttiin sitten loppujenlopuksi Subiin. Siis oon kieltämättä vähän yllättynyt siitä, että en ole vieläkään kyllästynyt Subiin, hahah :D
Week 26 (3)
Sain joskus huhtikuussa katottua loppuun ne kaudeet tosta RuPaul's Drag Racesta mitä Netflixissä on ja voi sitä riemun määrää perjantaina kun huomasin, että uusia jaksoja on ilmestynyt! // Lähin kävelylle, koska teki mieli ja oli kiva ilma. Just tää on kesässä kaikista parasta!
Week 26 (4)
Sit Provinssi! Oli ihan huikea päivä eilen ja ei sitä tunnelmaa voi sanoin kuvailla kun Ultra bra alkoi esiintymään. Kun pelkästään viulistit astuivat lavalle, yleisö alkoi huutamaan ja kiljumaan. Yleisö osasi kaikki biisit ulkoa ja heidät taputettiin kaksi kertaa uudestaan lavalle. Keikan jälkeen kuulin erään naisen sanovan jollekin miehelle, että kyyneleet alkoivat valumaan silmistä kun kaikki bändin jäsenet olivat päässeet lavalle. Oon kyllä onnellinen siitä, että Ultra bra esiintyi tuolla juuri eilen ja olin paikalla näkemässä sen! // Olin tosiaan aika myöhään kotona ja koska aurinko oli jo alkanut nousemaan oli vähän vaikeaa saada unta. Oon viimesen kerran kattonu "viime yönä" kelloa kymmenen yli viisi.

Tähän loppuun haluan vielä lisätä pari Ultra bran biisiä. Erityisesti tuo jälkimmäinen kolahtaa muhun ja lujaa. Hyvää alkavaa viikkoa tyypit!


-Sofia

4 kommenttia:

  1. Ah Subi on niin hyvä paikka! Siellä pitäisi käydä useammin. Ihana kuulla, että Provinssi ja Ultra Bra oli mahtava! Festareilla en ole ikinä käynyt, mutta joskus olisi kiva päästä käymään jossain! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä! Käyn siellä viikottain vähintään kerran, mut useimmiten kyllä enemmänki :D Festareilla on aina se oma tunnelmansa ja tykkään käydä niissä. Tälle kesälle luvassa vielä ainakin Solar sound ja ehkä mahdollisesti myös Vauhtiajot :)

      Poista
  2. Sulla on ollut kyllä mukava viikko! :) Mä haluaisin kanssa lähteä johonkin yökävelylle tai jotain, mutta oon aina nukkumassa jo tuohon aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu maaliskuusta asti unirytmi vähän sekaisin, joten valvon aina vähintään johonkin kolmeen asti ennenkuin nukahdan :D Yöllä on kyllä mielenkiintoista olla kävelemässä, koska mistään ei kuulu autojen ääniä. Pelkästään linnut laulaa ja lehtien puut havisee kun tuulee :D Ainoa ärsyttävä asia on hyttyset.. :D

      Poista