sunnuntai 7. toukokuuta 2017

Week 18

Mulla on ollu koko viikonloppu niin kiireinen, että mulla ei oikeasti ole ollut aikaisemmin aikaa tulla postailemaan tänne. Saatan huomenna tehä kokonaan oman postauksensa tästä viikonlopusta, koska tää viikonloppu oli tosiaan sen verran tapahtumarikas. Tuntuu jopa kummalliselta, että mulla ei oo huomiselle sovittuna mitään ohjelmaa, kun oon viimeset kolme päivää menny tukka putkella paikasta toiseen aika nopeallakin tahdilla. Mutta nyt kokonaiskatsaus menneeseen viikkoon snäppi kuvien avulla!
Week 18 (1)
Oltiin maanantaina pienellä vappuajelulla Elinan, Jessin ja Teresan kans ja ostettiin mun autoon tollanen viirinaru, johon sitte sidottiin ilmapalloja. Ideana ihan hyvä ja hauska, mutta mun ei tarvinnu ajaa edes hirveän lujaa, kun noi viirit ja ilmapallot alko hakkaamaan mun takaikkunaan niin paljo, että pelättiin ikkunan menevän rikki ja meidän oli pakko ottaa ne pois. // Tortillat on yks mun lempiruuista! Tortilloissa on se hyvä puoli, että jokainen saa täyttää sen just niillä täytteillä millä haluaa. // Tää kirja on ollu mulla jo kaks kuukautta, mutta pääsin alottamaan tämän lukemisen vasta pari päivää sitten, koska mulla on aikasemmin ollu niin monta kirjaa kesken. Oon lukenu nyt reippaasti yli puolet ja voin kyllä lämpimästi suositella tätä kirjaa kaikille! Kesällähän tästä trilogiasta ilmestyy toinen osa, maltan tuskin oottaa!
Week 18 (2)
Perjantaina illalla lähdössä kohti Kauhavaa. Kävin alkuillasta mun isosedän ja hänen vaimonsa luona, koska en ollu pitkään aikaan käyny siellä. Myöhemmin menin sitten kattomaan kansalaisopiston konserttia, jossa äiti oli mukana laulamassa. // Eilen illalla Tommi, Sanna ja Matias rantautu tänne Kortesjärvelle pitkästä aikaa. Tai noh, Matias oli täällä ekaa kertaa. Päätettiin ottaa suunnaksi Evijärven nuorisoseura ja ysäribileet. Siellä esiinty eilen Aikakone. Harmi että tää on ainoa kuva, jonka otin koko illan aikana ja sekin on aika huono. Mulle oli myös eka kerta ikinä kun kävin Evijärvellä ysäribileissä.
Week 18 (3)
Se on jo melko varmaa, että musta tulee ylioppilas tänä keväänä, joten eilen päivällä mentiin sitten käymään Seinäjoelle ostamaan mulle ylioppilaslakkia. Ja kyllähän sellanen sit loppujenlopuks löytykin Pukumiehestä. // Käytiin toki myös muissa kaupoissa ja koska olin syöny aamulla aika heikon aamupalan, mun oli pakko mennä ostamaan jotain pientä välipalaksi. Käväsin sitten hakemassa Arnoldsista tollasen keskikokosen frapen. En oo ikinä maistanu Arnoldsin frappeja, mutta toi oli ihan jees. Ainoa huono puoli oli vaan se, että pohjasta toi oli tosi paksua, joten sitä oli hieman vaikea juoda, ainakin pillillä.

Kuten sanoin postauksen alussa, palataan huomenna uuden postauksen parissa! Mitä te teitte kuluneen viikon tai viikonlopun aikana? :)

-Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti