keskiviikko 20. kesäkuuta 2018

Kesän ämpärilista 2018

Vaikka kesäkuun puoliväli onkin jo ohitettu, niin mun mielestä ei ole liian myöhäistä julkaista kesän bucket list postausta, etenkin kun mulla kesäloma jatkuu aina elokuun loppuun asti. Tähän postaukseen siis listasin muutamia asioita, joita haluaisin kesän aikana päästä toteuttamaan/tekemään ja sitten kesäloman päätteeksi ajattelin vielä tehdä koostepostauksen, että kuinka hyvin onnistuin toteuttamaan tämän listan asioita. Tein kuitenkin tämän listan aika rennolla otteella, joten en tosiaan ota paineita siitä, vaikka läheskään jokainen kohta ei toteutuisikaan.
DSC_0792
 Tutustu uusiin ihmisiin - Mitäs tätä sen kummemmin selittelemään? Mä tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja kesällä siihen on ihan loistava mahdollisuus.

 Hanki kesätöitä - Noh, tämähän on oikeastaan toteutunutkin jo huhtikuussa, kun sain tietää pääseväni Powerparkiin laitekuskiksi. Tervetuloa siis nyt tässä kesän aikana käymään Powerparkissa! 😉

 Mene joillekin festareille - Provinssi on tällä hetkellä se ykkös kohde, mihin haluaisin päästä! Jotkut pienemmätkin festarit on kyllä ihan ok.

 Käy laivalla - Oon viimeksi ollut laivalla abiristeilyllä ja sen takia olisikin ihan mahtavaa päästä nyt kesän aikana käymään jollakin miniristeilyllä edes! Oon aina tykännyt käydä laivalla, eikä tämä ole muuttunut mihinkään tässä vuosien varrella.
DSC_0797
 Käy juoksemassa sateessa - Sateella ulkona juokseminen on mun mielestä hauskaa! Ja meinaan siis sellaista oikein kunnon kaatosadetta 😄

 Ota kuvia vähintään yhtä paljon kuin viime kesänä - Viime kesänä otin yhdeksi tavoitteeksi ottaa mahdollisimman paljon kuvia ja yllätin itsenikin kuinka paljon kuvia tulikaan loppujenlopuksi napattua. Tänä kesänä olis mahtavaa ottaa vielä edellis kesääkin enemmän kuvia!

 Lue mahdollisimman paljon kirjoja - Kesällä tykkään lukea kirjoja vielä tavallistakin enemmän.

 Pidä sadepäivänä oikein kunnon leffa- ja/tai sarjamaratoni - Mulla on kertynyt vaikka kuinka monta elokuvaa mun katselulistalle, joita en ole ehtinyt vielä katsomaan ja sadepäivänä onkin aika hyvä alkaa purkamaan sitä listaa edes jonkin verran.
Untitled
 Luo Spotifyyn soittolista, johon keräät kaikkia kesän aikana eniten kuunneltuja biisejä - Syksyllä ja talvella on sitten kiva kuunnella soittolistaa kesältä, koska lauluista tulee erilaisia juttuja mieleen kesältä.

 Yritän edes kerran elämässä olla polttamatta itseäni auringossa - Mä palan aika helposti, mutta silti en ikinä muista käyttää aurinkorasvaa.

 Järjestä kesäinen piknik kavereiden kanssa - Piknikit on mun mielestä aina tosi kivoja. Edellisestä piknikistä on tosin jo liian kauan aikaa, joten nyt olisi taas aika järjestää sellainen.

 Tee shoppailureissu Tuuriin - Edellisestä käyntikerrasta onkin jo melkein vuosi, mikä on suuri ihme, koska yleensä ollaan käyty myös hiihtolomalla Tuurissa. Nyt olisi siis jo aika käydä taas sielläkin!
instagram 13
 Maista mahdollisimman montaa uutta jäätelömakua - Mä yleensä turvaudun siihen tuttuun ja turvalliseen minttusuklaaseen, joten tänä kesänä on pakko päästä kokeilemaan jotakin muuta jäätelömakua!

 Käy Helsingissä - Mä rakastan Helsinkiä ja mä niin toivon että pääsisin kesän aikana käymään siellä edes kerran.

 Ota kuva sekä auringonnoususta että -laskusta - Rakastan erityisesti auringonlaskuja ja niistä mulla onkin viime kesältä vaikka kuinka monta kuvaa. Nyt tänä kesänä ois mahtavaa päästä kuvaamaan myös auringonnousu!

 Nauti kesästä, äläkä stressaa mistään - Ja viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä listalta löytyy tämä. Kesän pitäisi olla kiireetöntä ja stressitöntä aikaa kaikille.

Mulla on nyt takana kolme vapaapäivää ja tänään on taas aika palata takaisin töihin. Nyt mulla alkoikin sitten seitsemän päivän työputki ennen seuraavia vapaita, eli se tarkoittaa sitä että oon koko juhannuksenkin töissä 😅 Mutta en kuitenkaan valita! Millaisia juttuja sun bucket lististä löytyy?

13 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja sun listalla! Mä en oo tehnyt itselleni virallista julkista bucket listiä vaan tein sellaisen itselleni kalenteriin. Jotakuinkin samoja asioita löytyy esimerkiksi tuo uusiin ihmisiin tutustuminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä myös hyvä idea laittaa kalenteriin ylös juttuja, mitä haluaisi kesän aikana tehdä :) Uusiin ihmisiin tutustuminen on ihan parasta!

      Poista
  2. Meillä on kyllä samankaltaiset ämpärilistat <3 Komppaan Ellaa - uusiin ihmisiin tutustuminen löytyy täältäkin painoarvon omaavana kohtana! Toivottavasti saat mahdollisimman monta kohtaa raksittua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mahtavaa kuulla! :) Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina yhtä kivaa ja ihan parasta! Mäkin toivon, että sä saat raksittua mahdollisimman monta kohtaa sun listalta :)

      Poista
  3. Mahtavaa, että sait kesätöitä ja toivottavasti pääset Helsinkiin. <3 Oikein ihanaa juhannusta ihana Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesätyö on kyllä ehdottomasti ollut tähän mennessä kesän kohokohta! :) Kiitos näin myöhässä :D Toivottavasti sulla oli kiva juhannus! ♥

      Poista
  4. Todella kivoja suunnitelmia sulla! :) Ja jusr hienoa, kun sait kesätöitä ja vielä sellaisesta paikasta mistä pidät! Toivottavasti moni sun suunnitelmista toteutuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tosi paljon nauttinut ja tykännyt olla Powerparkissa ja on mahtavaa että tää työ jatkuu ihan syyskuun alkuun asti :) Mäkin toivon, että pystyn kesän lopussa katsomaan listaa ylpeänä siitä, että oon saanut mahdollisimman monta kohtaa toteutettua!

      Poista
  5. Onpa siulla paljon kivoja juttuja listalla! :) Itteekin kiinnostas toi Tuuri, en siis oo käyny siellä koskaan, mutta meiltä on 270 km sinne joten ei oo tullu vielä toteutettuu :D Kirjoja aijon myös ite lukkee ja joku sarja- tai leffamaratoni kuulostaa kans hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin just tänään ensimmäisen vapaapäivän kunniaksi käymässä Tuurissa :) Huhhuh, täytyy kyllä sanoa, että on siinä kauppakeskuksella kokoa :D Kirjoja on nyt tullut harmittavan vähän luettua kesäkuun aikana töiden takia, mutta jospa sitä nyt vapaapäivinä tarttuisi oikein kunnolla kirjoihin kiinni :D

      Poista
  6. Tosi kiva lista<3 Meillä on Powerpark-reissu tiedossa parin viikon päästä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää ilmotella sitten lähempänä, kun ootte tulossa! :) Toivottavasti oon sillon töissä :D

      Poista
  7. Superkivoja suunnitelmia! :) Ja onnea kivasta kesätyöpaikasta!

    VastaaPoista