tiistai 12. kesäkuuta 2018

Bette Box | Kesäkuu 2018

DSC_0915
Mä sain postin saapumisilmoituksen kesäkuun Betestä jo viime perjantaina, mutta ehdin hakemaan sen postista vasta eilen. Kerrankin boxin sisältö oli odottamisen arvoinen, koska odotan ihan innolla sitä, että pääsen jokaista tuotetta kokeilemaan oikein ajan kanssa! Ja kerrankin boxi ei sisältänyt minkään näköistä hajuvesinäytettä, mikä oli tosi positiivista mun mielestä. Kurkataanpa nyt kuitenkin vähän yksityiskohtaisemmin tähän boxin sisältöön!
DSC_0916
Oon jotakin Garnierin kangasnaamiota kokeillut joskus ja tykkäsin siitä tosi paljon, joten luulen että tulen tykkäämään myös tästä Ambre Solaire After Sun kangasnaamiosta myöskin. Oon jo suunnitellut, että sitten kun mulla on seuraava vapaapäivä, hemmottelen itseäni oikein kunnolla ja kokeilen tätä naamiota. Ensi sunnuntai tule siis mahdollisimman nopeasti! ;-) Naamio lupaa kosteuttaa, rauhoittaa sekä raikastaa auringon säteille altistunutta ihoa. Saatavilla päivittäistavarakaupoista ja tavarataloista (ovh. n. 3,90€ / naamio).

Ja seuraavaksi vuorossa tietysti Lumenen tuote, koska nykyäänhän jokaisesta boxista löytyy jokin Lumenen tuote. Tällä kertaa vuorossa oli Lähde 24h tehokosteusvoide. Musta tuntuu, että tuun tarvitsemaan tätä ehkä enemmän talvella, koska talvisin mun iho kuivaa paljon helpommin kuin kesällä, mutta aion tottakai heti testailla myös tätä. Tätä on saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista, tavarataloista ja verkkokaupoista (ovh. n. 19,90€ / 50 ml).
DSC_0917
Kocostar oli mulle ennestään täysin vieras kosmetiikkabrändi, joten oli mahtavaa huomata melkein ensimmäisenä boxin tuotteena jotain uutta itselle. Mun boxista paljastui Tropical Coconut silmänympärysnaamio. Mä luulen, että tuun kokeilemaan näitä samalla kertaa, kun tuota Garnierin kangasnaamiota, joten ensi sunnuntaina on todellakin kasvojen hemmottelupäivä. Plussaa jo tässä vaiheessa annan siitä, että nämä silmänympärysnaamiot ovat hajusteettomia sekä biohajoavasta materiaalista tehtyjä. Näitä on saatavilla Stockmanneilta sekä verkkokaupasta (ovh. n. 4,90€ / pari).

Tästä boxista löytyi poikkeuksellisesti myö toinen Lumenen tuote ja se oli tämä Nordic Nude Natural Perfection CC-meikkivoide. Oon kuullut siitä Lumenen toisesta CC-voiteesta paljon hyvää ja toivon, että tämäkin tuote osoittautuu hyväksi. Tämä oli tosiaan vain näytekokoinen, mutta se ei haittaa yhtään. Ainakin nopealla testauksella kämmenselkään sävy vaikutti mulle ihan hyvältä. Saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista ja verkkokaupoista (ovh. n. 21,90€ / 30 ml).
DSC_0919
Seuraavana boxista paljastui XZ:n omenantuoksuinen hiushuuhde. Tämä tuoksuu ihan uskomattoman hyvältä, eli suuri plussa jo siitä! Hiushuuhde siloittaa hiusten pintaa ja parantaa hiusten kammattavuutta, hoitaa ja tuo kaunista kiiltoa. Poishuuhdeltavaa tuotetta voi käyttää kolmella tavalla: shampoon ja hoitoaineen jälkeen tehohoitona, shampoon jälkeen hoitoaineena tai shampoon tilalla hiusten hellävaraisena puhdistajana. Kokeilin tätä jo ensimmäisen kerran tänä aamuna hoitoaineen sijasta ja huomasin todellakin, ettei hiukset olleet niin takkuiset kuin aiemmin. Tätä on saatavilla päivittäistavarakaupoista (ovh. n. 4,20€ / 150 ml).

Seuraavaksi ehkä boxin tylsin tuote, mutta silti ihan tarpeellinen. Kyseessä on siis Biozellin Silver Dry Shampoo. Mulla on viikoittain sellaisia päiviä, että en vain yksinkertaisesti jaksa pestä hiuksia ja silloin kuivashampoo on hyvä vaihtoehto. Oon monta kertaa katsonut tätä kyseistä kuivashampoota kaupassa ostamatta sitä kuitenkaan loppujenlopuksi. Nytpä tulee siis hyvä tilaisuus kokeilla tätä. Saatavilla Prismoista, Minimaneista ja Stockmannilta (ovh. n. 7,90€ / 300 ml).
DSC_0920
Muut saattaisi pitää tätä Rexonan suihkusaippuaa tylsänä tuotteena, mutta itse en kuitenkaan. Mä rakastan kokeilla erilaisia saippuoita ja tätä kyseistä en ole vielä kertaakaan päässyt kokeilemaan. Lisäksi orkidean tuoksu tässä on tosi ihana. Saatavilla hyvin varustelluista ruoka- ja päivittäistavarakaupoista (ovh. n. 1,79€ / 250 ml).

Tämä Doven roll-on-deodorantti oli myös ehkä vähän tylsä tuote, mutta toisaalta, mä en oo vielä yhdestäkään boxista saanut deodoranttia, joten ei se mua haittaa. Ja toisaalta, ainahan deodorantille on käyttöä! Saatavilla hyvin varustelluista ruoka- ja päivittäistavarakaupoista (ovh. n. 2,85€ / 50 ml).

Viime boxista sain Vichyn kasvovoiteen, joka oli kohdennettu yli 30-vuotiaille (en muuten vieläkään ymmärrä, että miten se päätyi mun boxiin, varsinkin kun mun Bette-profiilissa lukee minkä ikäinen oon) ja tähän boxiin oli laitettu mukaan sama kasvovoide, tosin alle 30-vuotiaille suunnattuna. Tämä tuote lupaa kosteuttaa ihoa intensiivisesti 48 tuntia. Saatavilla apteekeista (ovh. n. 26,00€ / 50 ml).
DSC_0921
Lisäksi boxista paljastui L'Oréal Parisin sokerikuorinta näyte sekä Lumenen uutuusmeikinpohjustaja näytteitä. L'Oréalin kuorintoja oonkin kokeillut paria erilaista, mutta tämä kyseinen on kokeilematta. Lumenen meikinpohjustajia aion kokeilla huomenna, kun meikkaan. Mun mielestä tällaiset näytteet on aina tosi piristäviä näissä boxeissa ja tuo vielä enemmän sisältöä boxeihin.

Oon tämän postauksen ilmestyessä töissä, mutta halusin ehdottomasti julkaista tämän juuri nyt, koska muuten tämän julkaiseminen olisi jäänyt vasta reippaasti ensi viikon puolelle. Mitenkäs sulla, tykkäsitkö tästä boxista yhtä paljon kuin mä vai oliko tämä sun mielestä täysi huti? Mun mielestä kesäisin boxeissa on paljon parempi sisältö kuin muuten vuoden aikana. Mutta hei, hyvää alkanutta viikkoa just sulle!

16 kommenttia:

  1. Mun mielestä melko tylsiä tuotteita, mutta toisaalta, kun miettii niin tosi hyödyllisiä! :) Kaikki tarvitsee kuitenkin suihkugeelejä, deodoranttia ja kasvorasvaa. Tuo hiushuuhde vaikutti mielenkiintoiselta tuotteelta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaan se onkin varmaan syy sille, miksi tykkäsin tästä boxista tosi paljon! :) Kaikki tuotteet tulee käyttöön jossakin vaiheessa, eikä mikään jää lojumaan kaapin perälle tai lähde eteenpäin kenellekään muulle. Tällä hetkellä tuo hiushuuhde on mun lempparituote näistä boxin tuotteista :)

      Poista
  2. Mä haluaisin kokeilla tuota Vichyn voidetta, kaikki mun kokeilemat Vichyn jutut ovat olleet tosi hyviä! :) Mun mielestä ihan ok boksi, toi Vichyn voide ja Garnierin naamio ovat ehkä parhaat! :) Noi Kocostarin silmänalusnaamiot ovat kans hyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kasvovoiteet on ensimmäiset Vichyn tuotteet mitä oon ikinä kokeillut :D Tän boxin kasvovoiteesta oon kyllä tykännyt tosi paljon! Kocostarin silmänalusnaamiot on tän boxin ainut tuote, mitä en oo ehtinyt vielä testaamaan, mutta kyllä nekin tulee vielä kokeiltua :D

      Poista
  3. Boksi oli todella hyvä :). Tuli tosin sellainen fiilis, että tällä boksilla yritettiin paikkailla viime kuun todella huonoa boksia - toivotaan siis, että hyvä taso ei jää vain tähän boksiin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, tykkäsin kans tosi paljon! :) Kaksi edellistä boxia ennen tätä boxia on ollut mulle aika turhia, joten oon kyllä tosi ilonen, että nyt tuli "kunnon" boxi. Musta tuntuu, että en todellakaan oo ainut, joka on ollut näin innoissaan tästä boxista :D Innolla jään oottelemaan heinäkuun boxia!

      Poista
  4. Mäkin julkaisin eilen tästä mielipiteeni blogissa, oon hurjan iloinen että tilasin jokaiselle kolmelle kesäkuukaudelle BetteBoxin, olin nimittäin todella tyytyväinen tuotteisiin :) Siksi myös tilasin kaikille kesäkuukausille tämän kun musta tässä on myös parhaimmat tuotteet kesäisin mitä nyt oon muiden blogeista seurannut pari vuotta tätä ;) Tai sit vaan oon niin vahvasti kesäihminen :DD Mun mielestä mielenkiintoisin tuote oli hiushuuhde, turhin taas tuo cc-voide. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo vielä ehtinyt käydä lukemassa sun postausta, koska oon ollut viime aikoina niin kiireinen töiden takia :D Kesällä boxeissa on kyllä varmaan vähän parempia ja mielenkiintoisempia tuotteita ja aattelinkin vielä kaksi seuraavaa boxia tilata ja sitten pitää vähän taukoa näistä. Hiushuuhde oli kyllä mun lempparituote tästä boxista!

      Poista
  5. Hiushuuhde kuulostaa tosi miälenkiintoselta! Käytän ite tuota Lumenen voidetta ja se on aivan parasta :)

    🖤:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiushuuhde oli ehdottomasti boxin paras ja mielenkiintoisin tuote! :) Myös Lumenen voide oli tosi kiva yllätys tästä boxista!

      Poista
  6. Oi vitsi Cocostaria oon halunnut testata jo niin kauan! Kerro ehdottomasti kokemuksia sitten siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cocostar on ainoa boxin tuote, mitä en oo ehtinyt vielä testaamaan, mutta ehdottomasti voin kirjoittaa vähän enemmän tuosta sitten, kun oon testannut sitä :)

      Poista
  7. Vaikuttaa olleen sisällöltään mukava boxi! Varsinkin tuo hiushuuhde (joka löytyy multa ostoslistalta) ja Lumenen kosteusvoide vaikuttavat kivoilta <3 Jäin lukijaksi, ihana blogi sulla :)

    https://mietinsinua.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti tähän mennessä vuoden paras ja monipuolisin boxi! :) Hiushuuhde ja kosteusvoide onkin mun lempparituotteet tästä boxista :) Kiitti paljon kommentista ja hei tervetuloa lukemaan mun blogia ♥ Käyn tutustumassa myös sun blogiin :)

      Poista
  8. Tää vaikutti tosi monipuoliselta boxilta! Katon näitä postauksia aina ihan kateellisena, että harmi kun itselle ei tule tätä boxia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäsin kyllä tosi paljon! Hahah, mulla oli ihan samanlainen tilanne silloin kun en itse tilannut boxia :D

      Poista