perjantai 28. heinäkuuta 2017

Pari Keskisen ostosta

Tosi moni kuitenkin halusi loppujen lopuksi, että esittelisin ne muutamat ostokset, mitkä viime torstaina ostin Keskiseltä, kun oltiin siellä Marikan kanssa. Tässä siis olisi!
20179651_1872790296069812_92293855_n
Aloitetaanpas kosmetiikalla (yllätysyllätys!). Mulla oli hoitoaine loppu ja koska tykkään sekä Four Reasonsin shampoista että hoitoaineista, ostin nytkin sellaisen. Ostan yleensä joko vihreän purkin tai sitten violetin. Tällä kertaa päädyin tuohon vihreään.

Halusin ihan huvikseni kokeilla ostaa tuota Essencen Make Me Matt huulivoidetta (en tiedä onko tuo oikea sana sille, sori), joka lupaa tehdä ihan millaisesta huulipunasta tahansa mattaisen sitten kun sitä on laitettu huulipunan päälle. En osaa tämän toimivuudesta sanoa vielä yhtään, koska en ole kokeillut tätä vielä. Pelkästä hajusta kuitenkin tulee miinusta. En sitten tiedä haiseeko tämä tuote huulilla niin voimakkaasti.

Olen jo pitkään meinannut tilata netistä Nyx Lingerie huulilakkoja, koska ihastuin niihin silloin kun Uino esitteli niitä omalla videollaan. En onneksi tilannut, koska nyt noita lakkoja saa myös Keskiseltä! Rakastuin tähän tuotteeseen heti ensi käyttökerralla

The Nudes luomiväripaletin otin vain ihan huvikseni testiin, koska hintaakaan ei tällä hirveästi ollut. Olen kokeillut kahta vasemmanpuoleista sävyä ja ainakin ne vaikuttavat ihan hyviltä. Ehkä pigmenttisyyttä saisi olla hieman enemmän.
20427875_1872790322736476_18849972_n
Keskisellä on ollut jo jonkin aikaa sellainen kampanja, että tiettyjä leffoja saa ostaa kymmenellä eurolla 3 kpl. Seikkailin hetken aikaa isolla leffahyllyllä edestakaisin ja lopulta päädyin valitsemaan LOL:n, Outolinnun sekä Tähtiin kirjoitetun virheen. Olen nähnyt aiemmin nämä kaikki, mutta halusin ne silti omaan elokuvakokoelmaani. Tähtiin kirjoitettu virhe mulla on itseasiassa ollut jo aiemmin, mutta olen onnistunut hukkaamaan sen jonnekin.
20472003_1872798869402288_2029766240_n
Viimeinen ostos on Holly Bournen kirjoittama kirja Mikä kaikki voi mennä pieleen? Tämä on jatko-osa Oonko ihan normaali? -kirjalle, jonka luin keväällä. Tykästyin ainakin siihen ensimmäiseen osaan todella paljon, joten miksi en tykkäisi myös tästä. Oletteko te jo lukeneet tämän tai ensimmäisen osan?

Menipäs tämän postauksen julkaiseminen taas myöhälle. Sain kuitenkin eilen illalla vasta kymmeneltä tietää, että me mennään tänään Marun ja Karon kanssa Powerparkiin ja siellä menikin koko päivä ja suurin osa illasta. Kun tulin kotiin, alkoi armoton pakkaaminen Solar soundeja varten. Jokaisen pakkauskerran jälkeen sanon tämän saman asian: pakkaaminen ei todellakaan ole minua varten. Miksei kaikki tarpeelliset vaatteet ja tavarat voisi vain itse hypätä laukkuun ja sillä selvä? Mulla on huomenna aikainen herätys, joten taidan sulkea nyt koneen ja mennä pesemään hampaat sekä sen jälkeen nukkumaan. Me tullaan todennäköisesti näkemään seuraavan kerran sunnuntaina!

-Sofia

PS. Jouduin ottamaan postauksen kuvat kännykällä, koska kameran mustikortti ei taas vaihteeksi suostunut yhteistyöhön enkä jaksanut alkaa tappelemaan sen kanssa tähän aikaan. Pitääpäs viimeistään sunnuntaina yrittää saada se toimimaan tämän läppärin kanssa. 

24 kommenttia:

  1. Oi noi leffat on ihania! Ja haha oon samaa mieltä pakkaamisen suhteen: voispa tavarat vaan lentää suoraan sun laukkuun niin säästyis paljolta :D Kiva postaus kaikinpuolin, rakastan kattoo mitä ihmiset ostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin tykkään noista kaikista elokuvista tosi paljon, mutta siitä on vaan pitkä aika, kun oon nähny noi kaikki :D Voi elämä olis niiiin paljon helpompaa, jos kaikki tavarat vaa menis itestään laukkuun! Kiitos paljon! ♥

      Poista
  2. Wouu nää ostokset on niin kivoja! Tuo Essencen huulivoide vaikuttaa tosi kiinnostavalta. Voisitko tehdä siitä arvostelun tänne blogin puolelle, mua ainakin kiinnostas iha hirveesti! LOLin omistan itsekin ja se on tosi hyvä :D Oonko ihan normaalin olen lukenut ja se oli ihan hyvä. Pitääpä tsekata, olisiko tuo uusi osa tullut jo paikalliseen kirjastoon :) Pidä hauskaa festareilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voin tottakai! :) Kiitos tästä ideasta! Nyt kun mulla ei oo tulevalla viikolla mitään tekemistä, niin voisin kattoa ton LOLin pitkästä aikaa, koska oon nähny sen vaa kerran :D Oli kyllä tosi hauskat festarit, mutta nyt väsyttää kyllä niin paljon, että tuntuu että voisin nukkua vaikka kuinka monta päivää putkeen, hahah.

      Poista
  3. Tosi kivoja ostoksia. Tuo LOL leffa pitäis kattoo kyl täs lähipäivinä. Se on nimittäin hyvä - ainakin omasta mielestä :D
    Mun pitäis ens viikolla lähteä sukuloimaan ja tiedän että se pakkaaminen tulee olemaan kauheaa. Mulla on tapana aina ottaa liikaa tavaraa mukaan ja osa niistä on todella turhia. Mutta ei sitä koskaan tiedä mitä milloinkin tarvitsee, jos tarvitsee xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä se on hyvä! :) Hahah, toivotan jo etukäteen onnea pakkaamiseen :D Mulla on ihan sama ongelma! En oikeen osaa enää edes luottaa sääennustukseen, nii varaudun aina siihenkin, että on kauhean kylmä ja sataa, vaikka sääennustus näyttäis lämmintä ja aurinkoista säätä :D

      Poista
  4. Noi NYXin Lingerie-huulikiillot on parhautta!

    VastaaPoista
  5. Kivoja ostoksia! <3 Oli kyllä halpoja leffoja :O Tykkään tosi paljon Four reasonsin shampoista,kun ne on tosi hyviä ja purkit kestää kauan.. :D Mä vihaan pakkaamista - siinä kestää aina kauan ja aina on jotain turhaa mukana - tärkeämmät sit tietysti kotona..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keskiseltä tosiaan löytyy noita tarjouksia leffoista aina silloin tällöin :D Suurimmaksi osaksi nytkin ne leffat oli jotain sellasia aika vanhoja, joista en ollu ikinä kuullukaan, mutta kun aikani selailin, niin löysin nuo kolme leffaa! :D Tärkeiden asioiden unohtamisesta tulikin mieleen, että nytkin unohdin matkalaturin ja meikin puhdistusliinat kotiin.. Niin mun tyylistä XD

      Poista
  6. Kivat ostokset! :) yllättävän vähällä säkin selvisit Tuurista hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin vähän yllätyin kuinka vähän kaikkea lähti mukaan! :D Johtuu tosin varmasti siitä, että edellisestä käynti kerrasta oli vaan kuukausi aikaa, enkä erikoisemmin tarvinnu sillä hetkellä sieltä mitään, hahah.

      Poista
  7. Hmm tuo kirja kuulostaa aika kivalta! Olen pitkään etsinyt uutta kirjasarjaa luettavaksi, ja tätähän voisi kokeillakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä! :) Ensimmäisen osan lukemisessa mulla kesti vaan pari päivää, koska se oli niin koukuttava, että en pystyny päästämään sitä pois mun käsistä :D

      Poista
  8. Mua harmittaa, kun tänä kesänä ei tullut käytyä tuurissa. :( mutta kivoja ostoksia! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tässä vielä kesää jäljellä ;) Kiitos! ♥

      Poista
  9. Oliko ton kirjan ensimmäinen osa hyvä ja mistä se lyhyesti kertoo? Vaikuttaa mielenkiintoselta ainakin näin kannen ja nimen perusteella :D Tähtiin kirjotettu virhe on goals xx

    https://immaybedrunk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi hyvä! Maltoin tuskin laskea sitä käsistäni ja sainkin sen ihan parissa päivässä luettua :D Kirjan päähenkilöllä 16-vuotiaalla Evellä on pakko-oireinen häiriö, johon hänellä on lääkitys. Hän kuitenkin päättää vähentää lääkityksen määrää ja palata kouluun ollakseen normaali. Kirja siis kertoo tavallaan mitä Evien elämässä tapahtuu sen jälkeen kun hän vähentää lääkkeitä :D Tähtiin kirjoitettu virhe on aivan ihana! ♥

      Poista
  10. Nyxillä on kyllä niin hyviä tuotteita ja nuo leffat katsottu kaikki, paitsi LOL on katsomatta. Koko Outolintu sarjahan tietty piti käydä aikanaan leffassa ja tyttären kanssa vielä uusiksi.

    Kivaa uutta viikkoa Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyx on kyllä yks mun lemppari meikkimerkkejä tällä hetkellä :) Voih, mä oisin niin halunnu käydä kattomassa kaikki ne leffat oikeen leffateatterissa, mutta se vaan jäi :/
      Kiitos samoin sulle! ♥

      Poista