keskiviikko 14. maaliskuuta 2018

Kirpparilöytöjä ja meikkiostoksia

Mä oon monen monta kertaa valittanut siitä, kuinka en ikinä löydä mitään kivaa kirppareilta ja täällä päin on vain ja ainoastaan huonoja kirppareita. Nyt mun täytyy kuitenkin perua sanani, koska n. kuukausi takaperin tein aivan mahtavia löytöjä kirpparilta, joiden ostamista ei ole tarvinnut katua kertaakaan näiden viikkojen aikana. Hiihtolomalla oltiin käymässä Kauhavalla ja Seinäjoella ja enhän mä noilla reissuilla malttanut olla ostamatta uusia meikkejä, joita oli tullut kauppoihin ja tässä samassa postauksessa esittelen myös nuo meikit! Mun on nyt pakko asettaa itselleni meikkiostolakko edes joksikin aikaa, koska nyt viime aikoina on tullut taas tuhlattua rahaan niihin. Katsotaan kuinka kauan pysyn tuossa lakossa! :-D
DSC_0709
Tällaista laukkua olen etsinyt niin kauan kuin vain jaksan muistaa. Ei tarvinnut kauaa miettiä ostanko tätä vai enkö, koska tiesin heti että tälle laukulle on paljon käyttöä. Alunperin tämä on ilmeisesti H&M:stä, eikä mikään mahdottoman vanha, koska näin Seinäjoen H&M:ssä tismalleen samanlaisia käsilaukkuja pari viikkoa sitten. Tästä maksoin ainoastaan 7€, eli ei todellakaan maksanut paljoa! Käytön jälkiäkään laukusta ei oikeastaan löydy muuta kuin toisesta kyljestä, jos valoa vasten katsoo, mutta se ei haittaa yhtään.
DSC_0711

DSC_0712
Oon myös pitkään etsinyt sellaista lompakkoa, johon mahtuisi myös kännykkä sisälle ja sellainenkin tuli kuin kutsusta vastaan kirpparilla. Tämä maksoi ainoastaan 1,50€ ja tykkään tästä tosi paljon!  Ainoa huono puoli tässä lompakossa on se, että korteille on suhteellisen vähän tilaa ja nuo korttitaskut on aika tiukkoja ja niistä on vaikeaa saada kortteja pois.
DSC_0713
Sinkkuelämää leffat oon katsonut joskus netistä englanninkielisillä tekstityksillä, mutta siitä on ikuisuus. Nämä leffat tulivatkin sopivaan aikaan mua vastaan kirpparilla ja nää maksoi ainoastaan 0,50€/kpl. Mulla on ollut niin paljon ohjelmaa viime aikoina, että en ole ehtinyt näitä vielä katsomaan, mutta eipä näiden katsomisella mikään kiire ole :-D
DSC_0715
Mä oon jo pitkään halunnut kokeilla jotakin Nyxin luomiväripalettia, koska oon kuullut niistä paljon hyvää palautetta. Hiihtolomalla käytiin siis tosiaan Seinäjoella ja kävin samalla reissulla sitten Emotionista katselemassa erilaisia luomiväripaletteja. Tässä paletissa oli eniten sellaisia sävyjä, joita käytän, joten tämä sitten tarttui mukaan. Kaikkia sävyjä olen jo kokeillut, mutta eniten itseäni miellytti alhaalta keskimmäinen, kuten varmaan kuvastakin huomaa :-D Tarkkaa hintaa en enää muista, mutta luulisin että tää maksoi jotakin 9-10€.
DSC_0716
Täällä päin kauppoihin tulee tosi hitaasti Essencen uutuudet, mutta nämä nestemäiset huulipunat saapuivat ensimmäisenä. Sävy ja koostumus oli ihan jees, mutta tykkäisin tästä ehkä enemmän mattaisena. Maybellinen FIT me! peitevoidetta en ole koskaan kokeillut ja koska se oli Tokmannissa tarjouksessa, ajattelin ostaa sen testiin. Tämä tuote vaikuttaa kyllä lupaavalta!
DSC_0717
Tokmanniin oli saapunut myös uusi meikkimerkki, Pretty by flormar ja pakkohan näitäkin oli ostaa pari tuotetta testiin. Huulipunan sävy on mulle tosi mieluinen ja ennenkaikkea se on matta. Koostmukseltaan mulle ehkä vähän epämieluinen, mutta ei se haittaa. Eyeliner puolestaan nousi heti mun suosikiksi, koska tuolla on tosi helppo tehdä silmiin rajaukset, suosittelen!

Mun taitaa olla nyt aika sulkea tietokone ja alkaa valmistautumaan leffaan lähtemiseen. Hahah, eihän edellisestä leffakäynnistä olekaan kuin neljä päivää aikaa :-D Millaisia löytöjä sä oot viimeksi tehnyt kirpparilla? 

16 kommenttia:

  1. Kirpparilta löytää vaikka mitä kivaa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi kyllä useammin käydä kirppareilla, koska tää viime kertainen käynti ei todellakaan tuottanut pettymystä! :D

      Poista
  2. Aivan ihana toi eka laukku, ei todellakaan uskoisi kirpparilöydöksi *.* Noita Prettyn meikkejä on tullu kans tänne Tokmanniin ja haluaisin kyllä testata niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei sitä meinannut kyllä itsekään uskoa, kun tuo tuli vastaan kirpparilla! ♥ Tuosta uudesta meikkimerkistä voin ainakin tosiaan suositella tuota eyelineria, se oli tosi hyvä!

      Poista
  3. Ai vitsit toi laukku on ihana löytö! ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti paras kirpparilöytö tähän mennessä! ♥

      Poista
  4. Tosi nätti lompakko! Onneks omassa lompakossa on 12 korttipaikkaa niin mahtuu suurin osa diististi paikoilleen :D

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mäkin tykkään! ♥ Mullakin olisi kyllä tarvetta lisä korttipaikoille, koska noita kortteja on ehtinyt kertyä yksi jos toinenkin tässä parin viimeisen vuoden aikana :D

      Poista
  5. Toosi kivoja ostoksia! :) Etenkin tuo laukku, just semmoinen laukku jota voi käyttää missä vaan! Myös tuo Nyxin luomiväripaletti oli kiva, ihanat sävyt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään siitä tosi paljon! ♥ Eniten mua tuossa luomiväripaletissa houkutteli juurikin tuo alarivin keskimmäinen sävy, aivan ihana!

      Poista
  6. Oi että, ihan superkivoja löytöjä! Etenkin tuo laukku on ihana <3 Itselläni on ollut nyt pitkään niin, etten ole tehnyt mitään löytöjä kirppikseltä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, mäkin tykkään siitä! ♥ Tää oli mullekin oikeastaan ensimmäinen kerta, kun tein oikein kunnon löytöjä kirpparilta :D Tähän on kuitenkin syynä todennäkösesti se, että täälläpäin kaikki kirpparit on tosi huonoja :/

      Poista
  7. Loistavia löytöjä ja ei jäänyt Nyxin luomareille paljon hintaa. Tykkään todella paljon Nyxin luomiväreistä ja ne nykyään onkin joka kerta käytössä. :) Täytyisi muuten taas katsoakin nuo Sex and the City leffat, siinä on kyllä niin mahtava sarja ja leffat.

    Kivaa viikkistä Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo paletti on kyllä osoittautunu tosi hyväksi ja pigmenttiseksi :) Ja pysyykin tosi hyvin luomilla! Tää paletti on ensimmäinen Nyxin paletti, minkä omistan enkä todellakaan pettynyt. Mä katoin nyt viikonloppuna tuon ensimmäisen leffan ja se oli kyllä just niin hyvä kuin muistinkin ensimmäiseltä katselukerralta :D Ihanaa alkavaa viikkoa Tiia! ♥

      Poista
  8. Oi kuinka kiva toi laukku!<3 ja Sinkkikset on best, pitäisi hankkia itsekin nuo leffat :)

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Sinkkuelämää oli varmaan ensimmäinen sarja, mitä aloin joskus yläasteen aikana katsomaan :D

      Poista