keskiviikko 25. lokakuuta 2017

Testissä Essencen uutuuksia

Mulla on nyt parin viikon ajan ollut muutama Essencen uutuus testissä ja tänään olisi tarkoitus vähän esitellä niitä tarkemmin. Tämän tyyppiset postaukset on aina olleet mun blogissa aika suosittuja, joten näitä on kiva tehdä, koska selkeästi näistä tykätään. Tässä postauksessa esiintyy siis vain osa uutuuksista, koska ostin vain mua eniten kiinnostavimmat tuotteet testiin. Tuun kyllä varmaan jossain vaiheessa testaamaan muitakin uutuuksia.
Untitled
Elikkäs aloitetaan näistä ns. "perus tuotteista", eli nestemäisestä luomiväristä ja ripsiväristä. Ensimmäisenä tuo Metal Shock Eyeshadow sävyssä 02 Stars & Stories. Tää on siis nestemäistä luomiväriä. En ole oikein ikinä tykännyt nestemäisistä luomiväreistä, koska niitä on mun mielestä vähän vaikeaa käyttää. Tuote vaikutti kuitenkin mielenkiintoiselta ja koska käytän aina suunnilleen tuon väristä luomiväriä, ostin sen testiin. Täytyy kyllä myöntää, että tämä tuote oli pieni pettymys mulle. Luomilla tämä ei ole läheskään niin pigmenttinen kuin kädellä ja se lähtee parissa tunnissa pois. Yritän nyt kuitenkin käyttää tuon loppuun, mutta toista kertaa en todennäköisesti tule ostamaan tätä. En tosin tiedä miten pigmenttisiä nuo muut sävyt tuosta sarjasta on.

Toisena tuotteena siis Instant Volume Boost ripsiväri. Yleensä Essencen ripsivärit on tosi hyviä ja oon kaikista tähän mennessä kokeilemistani ripsiväreistä tykännyt. Tämäkin on ihan hyvä, mutta haluaisin sellaisen ripsivärin, joka tuuhentaisi ripsiä enemmän. Pituutta tämä ripsiväri kyllä sen sijaan tuo tuon tuuheudenkin edestä. Ensimmäisellä käyttökerralla tää ripsari oli hieman paakkuista, mutta sen ensimmäisen kokeilukerran jälkeen paakkuja ei ole tullut. Tää ripsari on ihan ok, mutta ei ihan yllä Essencen muiden ripsareiden tasolle.
Untitled
Seuraavaksi huulituotteet, eli Vibrant Shock sävyssä 01 Voyeur ja Metal Shock sävyssä 03 Lilly of the Valley. Nää huulituotteet on siitä jänniä, että nää on aina tosi viileän tuntusia kun näitä laittaa huulille. Tuo ensimmäinen huulipuna on luonnollisemman värinen kuin tuo toinen ja sitä oonkin käyttänyt enemmän tässä kuluneiden viikkojen aikana. Tuo pinkin sävyinen kestää huulilla paljon kauemmin verrattuna tuohon ruskeaan ja se on paljon räväkämmän värinen. Sitä en kyllä hirveästi ole päässyt käyttämään, koska ei ole oikein ollut mitään tilaisuutta mihin laittaa sitä ja arkena en viitsi sitä käyttää. Tuotteet tuntuu miellyttäviltä huulilla, ei ollenkaan tahmaisilta. En osaa sanoa näistä oikein mitään negatiivista, paitsi sen että tuo ruskea tosiaan saisi kestää kauemmin huulilla.
Untitled
Näitä kahta voikin sitten käyttää joko huulilla tai silmillä, ihan oman mielensä mukaan. Kyseessä on siis Metal Art Lip & Eye Linerit sävyissä 04 Pink Glam ja 05 Rock Chick. Tässä sarjassa on niin paljon ihania sävyjä, että voisin ostaa ne kaikki itselleni. Oon näitä molempia kokeillut sekä huulten että silmien rajaukseen ja tykkään näistä ehdottomasti enemmän silmien rajauksessa. Näiden levittäminen huulille on hieman haasteellista ja tuloksesta tulee epätasainen ja ainakin mulla jostain syystä nää kirvelee huulilla. Rajauksia tehdessä nämä on kuitenkin oivallisia. Pigmenttiä löytyy, eivätkä nämä myöskään lähde leveämään päivän aikana. Musta tuntuu kyllä, että ostan näitä pari sävyä lisää.

Tuolla pihalla sataa tällä hetkellä lunta ja lumisateen on luvattu jatkuvan huomiseen iltaan asti. Toisaalta ihanaa, että tulee lunta, mutta mun päässä on koko ajan pelko siitä, että miten pääsen huomenna aamulla ajamaan autolla päiväkotiin ja päiväkodista sitten iltapäivällä pois, jos lunta on kovin paljon. Onneksi mun autoon on kuitenkin vaihdettu jo talvirenkaat, joten se helpottaa asiaa edes jonkin verran.


Oliko nää tuotteet sulle tuttuja? Jos oli, niin mitä mieltä itse olet näistä? Entä oletteko te innoissanne lumesta/lumisateesta?

23 kommenttia:

  1. Ostin kans ton ripsivärin, eikä se ollut kyllä kovin hyvä :( Noi muut tuotteet vaikuttaa mielenkiintoisilta,joita pitää kyllä kattoo cittarissa seuraavalla kerralla :D Oon innoissani lumisateesta, kun se on selvä merkki, et kohta on joulu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei kyllä ihan yllä Essencen muiden ripsareiden tasolle toi :/ Suosittelen kokeilemaan ainakin noita Lip & Eye linereita, koska niistä tykkäsin kovasti! Lumi tuo kyllä heti sellasen joulun tunnun mullekin ♥

      Poista
  2. Tuo pinkki huulipuna on itelläki käytössä ja se on kyllä tosi nätin värinen! Noi vikat rajauskynät alko kyllä kiinnostamaan tän postauksen myötä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kiva! :) Kannattaa kokeilla kyllä ihan vaan jo pelkästään niiden ihanien sävyjen takia!

      Poista
  3. Kivoja nää tuotearvostelut! :) Ja todellakin täällä ainakin odotellaan kunnon lumisadetta ja talvea tulevaksi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Lumi tuo kyllä vähän sellaista valkeutta tämän pimeän syksyn jälkeen :)

      Poista
  4. Mielenkiintonen postaus, nää on aina kivoja! Meiän autossa on vielä kesärenkaat (hupsista xd), joten en todellakaan tiedä miten päästään tänää toi 300 kilsan matka vanhempiemme luo :D Onneks moottoritiet on yleensä sulia!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :) Oon niin onnellinen, että vaihettiin viime sunnuntaina mun autoon jo talvirenkaat, koska muuten en varmana olisi selvinnyt autolla ajamisesta näiden parin päivän aikana ollenkaan.. :D Mulla on muutenkin huonoja kokemuksia kesärenkailla ajamisesta kun viime keväänä lunta tuli vaikka kuinka paljon juuri silloin kun mun autoon oltiin vaihdettu kesärenkaat.. :D Onneks te kuitenkin pääsitte turvallisesti perille!

      Poista
  5. Huulikiillot näyttää varsin herkulta ja täältäkin tuo pinkki ihanuus löytyy. Eilenkin kävin Tokmannilla katsastamassa essencen hyllyt, en tiedä miksi ei meidän Cittarista taas löydy essenceä. Ihanaa viikkoa Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo huulikiillot on kyllä niin kivoja ♥ Seinäjoellakaan ei löydy kuin toisesta Cittarista vaan Essencen meikkejä :/ Kun taas Tokmanni on niin hidas, että joutuu aina odottamaan ikuisuuden ennen kuin uudet tuotteet tulee sinne. Kivaa viikonloppua sinne! ♥

      Poista
  6. Ykskään tuote ei ollu tuttu ennestään, en oo hetkeen shoppaillut Essenceä paitsi tota mun lemppariripsaria! Noita huulituotteita kuitenkin haluaisin testailla. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lemppariripsari siis on se Princess-niminen vihreä :D Sain kuulostamaan kun se olis toi mikä on tässä postauksessa haha.

      Poista
    2. Mä oon niin addiktoitunut Essenceen, että ostelen melkein viikottain jotain.. No en nyt ihan, mutta melkein :D Essencen ripsareista just toi on mun suosikki! Yritän nyt käyttää tän vähän huonomman loppuun ja sitten ostaa uuden purkin tota Princess ripsaria :D Suosittelen noista huulituottista etenkin noita linereita!

      Poista
  7. Mä en oo mikään Essencen isoin fani, mutta pakko myöntää että varsinkin noi huulituotteet kuulostaa kivoilta :) Upeat sävyt oot myös valinnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään noista huulituotteista kyllä paljon :) Kiitos!

      Poista
  8. Metalliset eyelinerit ois kivoja pikkujouluihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Varsinkin kultainen sopis pikkujouluihin tosi hyvin yhdistettynä esimerkiksi ton punaisen kanssa :)

      Poista
  9. Mulla on jostain syystä hirveät ennakkoluulot Essenceä kohtaan, vaikka hinnat onkin halvat ja edes jotain voisi ottaa testiin, mutta ei :-/ Noi linerit kiinnostaa kyllä! Upeat sävyt, onko nää siis nestemäisiä vai kajal -tyyppisiä? 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli aiemmin pieniä ennakkoluuloja, mutta oon todennut että hinta-laatusuhde on todellakin kohdillaan näissä :) Ne kaikki sävyt on ihan upeita ja olin siellä meikkihyllyn luona ties kuinka kauan aikaa, kun en osannut päättää että minkä sävysiä haluaisin/tarvisin. Nää on nestemäisiä :)

      Poista
  10. En kestä kuinka kivoja uutuuksia Essencelle oli taas tullut. Huippua, että halvalla hinnalla pääsee koklaamaan vähän erikoisempiakin juttuja. Ahh, ne kaikki metalliset sävyt. <3 <3 Mulla on kans tuo sama neutraalimman sävyinen vibrant shock huulituote ja oon kyllä tykännyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niinpä! ♥ Essence on kyllä ollut mun pelastus siitä lähtien, kun se on rantautunut Suomeen :D

      Poista
  11. Mä oon nyt hiukan enemmän tykästynyt Essencen meikkeihin :) Mulla on Nyxiltä tuollainen saman kaltainen metal shock huulipuna ja se on kyllä ihana <3 Voisin siis Essenceltäkin testailla jos tykkäisin siitäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että säkin oot innostunut Essencen meikeistä! :) Se on kyllä ehdottomasti mun suosikki meikkimerkki Nyxin ohella :)

      Poista