maanantai 9. huhtikuuta 2018

Maaliskuu instastoryn kautta

Mä oon tällä hetkellä yksin täällä asuntolassa Kaustisella ja tuun todennäköisesti olemaan myös koko tämän viikon :-D Tuntuu ihan oudolta olla viisi kerroksisessa rakennuksessa ihan yksin. Sitä tulee kuulkaas tosi vainoharhaiseksi ja säikähtää ihan pientäkin ääntä. Ehkä mä täällä kuitenkin selviän, toivottavasti :-D Nyt tämän postauksen myötä olisi kuitenkin tarkoitus kurkistaa vielä kerran maaliskuuhun näiden instastoryyn lisättyjen kuvien myötä!
Instagram collage 01
Maaliskuu alkoi sillä, että mentiin käymään Seinäjoella shoppailemassa! // Arnoldsissa tulee käytyä melkein joka kerta kun Seinäjoen suunnalla liikutaan :-D // Seinäjoen kirjastosta tarttui mukaan tällaiset klassikot maaliskuun alussa! En sitten ehtinytkään maaliskuun puolella aloittamaan kumpaakaan noista, mutta nyt tällä hetkellä ensimmäinen osa on multa kesken!
Instagram collage 02
Samalla reissulla käytiin ensimmäistä kertaa syömässä Classic American Dinerissa ja oi nam nuo bataattiranskalaiset oli hyviä! Bataattiranskikset on kyllä aina yhtä hyviä! // Mun oli tarkoitus katsoa UMK ihan ajallaan, mutta olinkin sitten menossa ja katsoin sen myöhemmin samana iltana. Tykkäsin kyllä kaikista Saaran viisubiiseistä, mutta Monsters oli kyllä ehdoton suosikki! // Seuraavana viikonloppuna mentiinkin taas käymään Seinäjoella ja mun oli pakko päästä pitkästä aikaa Heseen!
Instagram collage 03
Mun on ehdottomasti pakko päästä joka kerta käymään Seinäjoella kirjastossa, eikä tuokaan kerta toki ollut poikkeus :-D // Me oltiin niin monta kertaa aiottu mennä katsomaan Fifty Shades Freed, mutta joka kerta jollekin tuli jokin este. Vihdoin ja viimein maaliskuun alussa päästiin sekin katsomaan ja se oli mun mielestä ehdottomasti paras kaikista kolmesta leffasta! // Mun piti ostaa tämä kirja jo joulukuussa Ultra Bran Hartwallin keikalta, mutta mun oma kirja jäikin sitten ostamatta. Onneksi kuitenkin kirjastosta löytyi tämä ja pakkohan se oli lainata!
Instagram collage 04
Käytiin kaksi kertaa leffassa maaliskuun aikana ja ensin tosiaan katsottiin se Fifty Shades Freed ja toinen leffa, joka käytiin katsomassa oli Hevireissu. Mun mielestä Hevireissukin oli ihan hyvä leffa, mutta silti jäin kaipaamaan jotakin, en vain oikein itsekään tiedä mitä :-D // Jonkun lauantai päivän asua. Tuo neule on edelleenkin yksi mun lemppareista  // Mä kulutin yhden kokonaisen sunnuntain ihan vain siihen, että katsoin Olipa kerran Netflixistä :-D Noh, kerrankos sitä!
Instagram collage 05
Maaliskuun puolenvälin paikkeilla tulin yhdeksi viikoksi tänne Kaustiselle, kun meillä oli työharjoittelun sijasta koulua. // Makeup Revolutionin mattahuulipuna on yksi tämän hetken suosikeista! Pysyy huulilla tosi hyvin ja se on myös helppo levittää huulille. // Meidän kouluviikko huipentui silloin vähän psykologian tapaisiin tunteihin ja lukion psykologian tunnit kyllä palautui niin mieleen. Joskus sitä toivoisi, että olisi vielä lukiossa ihan vain psykologian tuntien takia, koska ne oli mun mielestä aina tosi mielenkiintoisia tunteja.
Instagram collage 06
Maaliskuussa tuli käytyä aika tiheästikin Seinäjoella. // Yhtenä sunnuntaina, kun tultiin takaisin kotiin, huomattiin että meiltä oli öljy kokonaan loppunut ja sisällä oli vain 12 astetta lämmintä. Onneksi oli kuitenkin takka, villasukat ja kuumaa kaakaota + hyvä kirja! // Mua hämmästytti, että oli noin kylmä yhtenä aamuna, vaikka oli kuitenkin jo maaliskuun loppu.

Pihalla näyttää olevan vielä tällä hetkellä niin aurinkoista, että mä taidan tehdä vielä pienen kävelylenkin! Oon muutenkin tosiaan ihan yksin täällä, joten ei mulla oikein muuta tekemistä olisikaan :-D Mitä sä oot tehnyt viime aikoina?

4 kommenttia:

  1. Namii noi Arnoldsin donitsit näyttää aina yhtä hyviltä! *.* Monsters on kyllä niin hyvä kappale, jospa siihen vain saataisiin vielä hyvä lavashow.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan parhaita! Pidettiin syksyllä donitsi bileet täällä asuntolalla ja käytiin hakemassa pari laatikollista donitseja Arnoldsista ;D Kieltämättä se lavashow oli vähän blaah, kun sen näki. Siltä odotti jotenkin niin paljon enemmän. Mutta joo, ehkä tuo uusi lavashow on entistä parempi ja herättää biisin oikein kunnolla eloon! :)

      Poista
  2. Once upon a time on kyllä yks mun lemppari sarja, paitsi se uusin kausi josta en sitten enää yhtään pitänyt :D Kivalta vaikuttaa sun maaliskuu kokonaisuudessaan instastoryn perusteella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo itse nähnyt ollenkaan sitä uusinta kautta, enkä oikein oo varma haluanko nähdäkään sitä :D Musta jotenkin tuntuu, että se pilaisi tuon sarjan kokonaisuudessaan, koska oon aiemminkin kuullut tosi monen sanovan, että se uusin kausi on huonompi verrattuna muihin kausiin :/

      Poista