perjantai 30. maaliskuuta 2018

12 bloggaajaa, 12 lausetta

Viime syksynä toteutettiin yhteistyönä tämä kysymyspostaus meidän bloggaajat WhatsApp-ryhmässä olevien kesken ja nyt tämän kevään aikana tuli puhe, että olisi taas kiva toteuttaa jonkinlainen postaus yhdessä. Erilaisia ideoita mietittiin, mutta lopulliseksi vaihtoehdoksi sitten valikoitui tämä, että jokainen bloggaaja keksii yhden lauseen, jota jokaisen pitää jatkaa itse keksimällään tavalla. Postauksen loppuun linkkasin jokaisen blogin, joka tämän postauksen suunnitteluun osallistui. Jokaisen oma postaus ilmestyy nyt torstain ja sunnuntain välisenä aikana. Nyt pääsettekin sitten lukemaan mun versiot näistä lauseista!

Täydellinen kevätpäivä... olisi sellainen, että aurinko paistaisi lämpimästi ja tarkenisi istua terassilla juomassa aamu/päiväkahvia. Tämä päivä oli hyvä esimerkki tällaisesta päivästä!

Viimeksi innostuin... neljän päivän vapaasta. Ihanaa, kun nyt saa neljä päivää olla ihan rauhassa kotona ja rentoutua, mikään ei ole parempaa!  

Tarvitsen päivittäin... vähintään kaksi kuppia kahvia. Ensin aamulla, koska muuten päivä ei lähde millään tavalla käyntiin ja toisen kupin joskus iltapäivällä.
DSC_0722
Maailmassa eniten ihailen... ihmisiä, jotka eivät välitä siitä mitä toiset ihmiset mahdollisesti ajattelevat hänestä. Voi kunpa itsekin pystyisi jonakin päivänä olemaan yhtä itsevarma!

Paras puoleni on... se että olen luotettava ja rehellinen. Mulle ei ikinä tulisi mieleenkään lähteä levittelemään mun kavereiden asioita kenellekään muulle, enkä pystyisi ikinä valehtelemaan mun ystäville tai läheisille.

Arvostan muissa ihmisissä... luottamusta, rehellisyyttä, ystävällisyyttä, rohkeutta ja auttamisen sekä kuuntelemisen taitoa. Rohkeudella tarkoitan lähinnä sitä, että pystyy rohkeasti olemaan oma itsensä, eikä esittää mitään roolia. Auttamisen ja kuuntelemisen taidolla tarkoitan sitä, että kuuntelee oikeasti ja auttaa sitten parhaansa mukaan.
DSC_0727
Miellyttävin jalkine mielestäni on... tuossa yllä olevassa kuvassa näkyvät kengät. Nuo on niin hyvät jalassa sekä samalla tosi lämpimät  Noiden kenkien kanssa ei ole kyllä villasukille tarvetta, vaan kengät itsessään lämmittävät varpaita ja jalkoja. Lisäksi nuo näyttävät mun mielestä tosi kivoille.

Talvi-ihoni pelastaja oli... Lumenen Lähde seerumi! Sain sen Bette boxista ja sen saamisen jälkeen se on kyllä ollut kovalla käytöllä. Ehdottomasti ostan uuden sitten, kun tämä nykyinen loppuu!

En koskaan unohda sitä päivää, kun... sain kuulla päässeeni opiskelemaan lastenohjaajaksi! Olin vaan niin innoissani siitä, että pääsen askelen lähemmäksi omaa unelma-ammattiani.

Viimeisen kahden vuoden aikana minusta on tullut... sosiaalisempi ja enemmän hetkessä eläjä. Mä oon kyllä aina ollut melko sosiaalinen, mutta kahden viimeisen vuoden aikana se on korostunut entisestään. Vielä kaksi vuotta sitten maltoin tuskin odottaa jotakin kaukana tulevaisuudessa odottavaa juttua, mutta nyt olen pikkuhiljaa oppinut nauttimaan tästä nykyisestä hetkestä.
DSC_0724
Juuri nyt... kirjoitan tätä postausta ja kuuntelen samalla jotakin mun ikivanhaa soittolistaa Spotifysta :-D Unohdettuja aarteita on taas tullut löydettyä lisää!

Tämän postauksen tehtyäni aion... lukea muiden viimeisimpiä postauksia. Oon ollut taas koko tämän viikon niin kiireinen, että olen vähän jäänyt jälkeen postauksien kanssa ja niitä ei ole tullut kunnolla luettua koko viikolla.

Näitä yhteistyö postauksia on aina yhtä kiva tehdä ja toivonkin, että näitä tullaan myös jatkossakin tekemään!  Käy kurkkaamassa myös muiden bloggaajien vastaukset seuraavista blogeista: Aatun polkuHappy little thingsHENNA M.Home & Style by EKatja's LifeNOORANTALAPancake PalacePaulinepeut-êtreRevontulipalo sekä SanniiJuliaa

Hyvää ja rauhallista pääsiäistä muuten kaikille!

14 kommenttia:

  1. Aivan ihanat, aurinkoiset kuvat :3 Vastasit tosi kivasti, et liian pitkästi tai lyhyesti

    VastaaPoista
  2. Hyvät kuvat sä tähän keksit kuitenkin! Itekin tykkään tehä näitä yhteistyöpostauksia ja toivottavasti tehään jatkossakin <3

    www.nooraemilia.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora ♥ Onneks nyt on ollu aurinkoisia päiviä, niin se teki näistä kuvista vähän keväisempiä :D Oon täysin samaa mieltä, näitä on aina tosi kiva toteuttaa ja mielelläni tekisin näitä myös jatkossa ♥

      Poista
    2. Jep, ihanan aurinkoista siellä <3 Ja näitä pitää tehdä sitten enemmän! :-)

      Poista
    3. Hahah, kerrankin täällä on aurinkoista :D Mutta joo, ehdottomasti!

      Poista
  3. Sellaset ihmiset on kyllä ihan mahtavia, joita ei kiinnosta, mitä muut aattelee!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, arvostan sellasia ihmisiä tosi paljon ♥ Kunpa jonain päivänä pystyis itse samaan!

      Poista
  4. Hyviä vastauksia ja kivat kuvat! Ihana kevätaurinkokin näkyy ❤

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi, tosi kivoja vastauksia! Tuo kevätilma on kyllä ollut nyt jotain aivan täydellistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Ja niinpä, tällainen ilma saisi vielä mun puolesta jatkuakin ♥ Huomiseksi tosin on luvattu ainakin tänne lumisadetta, taas vaihteeksi :/

      Poista
  6. Hyviä vastauksia, mulla on taas ihan päinvastoin kahvin suhteen sillä vihaan sitä. En tykkää yhtään siitä mausta ja veikkaan, että en tuu koskaan oppimaan juomaan sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mulla oli ihan samalla lailla riparille asti :D Riparilla otin kuitenkin joka aamu kahvia ja pikkuhiljaa sitten siihen makuun tottui ja nykyisin en pärjäisi päivääkään ilman kahvia! :D

      Poista