tiistai 13. helmikuuta 2018

Testissä Maybellinen meikkejä

DSC_0682
Aioin ensin tehdä arvostelupostauksen pelkästään Gigi Hadidin huulisetistä, mutta sitten viime viikon alussa ostin myös Maybellinen paletin ja yhdistinkin nuo nyt tähän samaan postaukseen. Palettia en ole siis niin paljoa testailemaan kuin huulituotteita, mutta kuitenkin sen verran, että sain siitäkin jonkin verran tekstiä aikaiseksi. Jos nyt kuitenkin aloitettaisiin tuosta huulisetistä!
DSC_0683

DSC_0684
Näitä Maybellinen ja Gigi Hadidin yhteistyössä tehtyjä meikkituotteita etsin kissojen ja koirien kanssa kirjaimellisesti jokaisesta kaupasta, mutta aina ne oli jo myyty loppuun. Vihdoin Kokkolassa mua onnisti! Sielläkin oli tosin enää jäljellä näitä huulituotteita. Onneksi kuitenkin mieleinen sävy löytyi aika nopeastikin ja oon tosi tyytyväinen mun valintaan. Sävyn nimi on siis Lani, joka on aika perinteinen punainen, mutta sen takia mä siitä niin paljon tykkäänkin.

Plussat:
+ Tosi kaunis pakkaus (pakkaus vaikuttaa yllättävän paljon siihen ostanko tuotteen vai en)
+ Rajauskynällä on tosi helppo "pohjustaa" ennen huulipunan laittoa
+ Huultenrajauskynää ei tarvitse teroittaa, vaan terä kierretään esiin sieltä pohjasta
+ Huulipuna levittyy tosi helposti ja kauniisti huulille
+ Ei kuivata huulia, vaikka onkin mattapuna kyseessä
+ Hyvä idea myydä sekä huultenrajauskynä että huulipuna samassa pakkauksessa
+ Useita sävy vaihtoehtoja (joista ei kyllä tosiaan ollut jäljellä enää kuin pari)
+ Kohtuullinen hinta (tämä pakkaus taisi maksaa jotain 18€:n paikkeilla)

Miinukset:
- Kuluu tosi helposti pois (riittää kun juot vaan kahvia, niin osa huulipunasta löytyy kahvikupin reunasta)
- Muutenkin joutuu muutaman kerran lisäämään päivän aikana
- Huultenrajauskynässä on tosi pehmeä kärki, joten se katkeaa aika helposti (kuten mulla kävi juuri tänään aamulla ennen kouluun lähtöä)
DSC_0685

DSC_0687
Oon haaveillut jostakin Maybellinen luomiväripaletista ikuisuuden ja vihdoin ja viimein sain ostettua yhden. Mä päädyin tähän palettiin sen takia, että tässä on aika neutraalit sävyt, mutta myös pari sellaista, jota en oo tottunut käyttämään. Mä harvemmin käytän poskipunia, joten tuon ensimmäisen sävyn käyttäminen jää varmaan aika vähälle. Highlighterin käyttöä oon pikkuhiljaa alkanut harjoittelemaan ja tuo toinen sävy sopiikin juuri hyvin tällaiselle aloittelijalle.

Plussat:
+ Luomivärit on tosi pigmenttisiä (ensimmäisellä kokeilukerralla sain oikeasti olla tosi varovainen siinä, etten sotkisi sillä, koska en ollut tottunut käyttämään näin pigmenttisiä luomivärejä :-D)
+ Monipuolisesti erilaisia sävyjä
+ Hyvä, kun samassa paletissa on poskipuna, highlighter ja vielä luomiväritkin!
+ Hightlighter sopii hyvin myös aloittelijalle, koska sitä ei tartu siveltimeen liikaa kerrallaan

Miinukset:
- Pigmenttisyys (laitan tämän myös miinuksiin, koska kuten sanottu, sävyillä myös sotkee tosi helposti)
- Mukana ei tullut minkäänlaista sivellintä (on mulla toki itselläni tarpeeksi siveltimiä, joita käyttää, mutta jotenkin sitä toivoisi että palettien mukana tulisi myös jonkinlainen sivellin)

Ehkä mä olisin keksinyt enemmän plussia ja/tai miinuksia tuohon palettiin, jos olisin käyttänyt sitä vielä vähän kauemmin, mutta en malttanut olla julkaisematta tätä postausta! :-D Oon jo niin kauan aikaa halunnut julkaista tämän :-D Onko sulla kokemusta näistä tuotteista? Jos on niin ootko samaa mieltä mun kanssa?

14 kommenttia:

  1. Ois ihana saada joku huulipuna tosta kokoelmasta! Tosi kätevän kuuloinen toi rajauskynä, kun ei kerta tarvitse teroittaa sitä. Tossa paletissa on kyllä ihania sävyjä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haaveilen vielä jostakin nuden sävyisestä huulipunasta, koska haluaisin pitkästä aikaa kokeilla myös sellaisia, mutta ne on kaikkein suosituimpia tuosta sarjasta :/ :D Mäkin rakastan noita sävyjä tosi paljon ♥

      Poista
  2. Nää tuotteet on oikeasti tämmösen meikkihirmun unelma! Etenkin tuo paletti näyttää niin ihanalle, mutta myös tuo huulipuna, sillä olen jo pitkään haaveillut ihan punaisesta punasta. Ehkä joskus saan aikaiseksi ostaa. :) Ihanaa viikon alkua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oonkin katsellut tuota luomiväripalettia jo jonkin aikaa kaupoissa ennenkuin maltoin ostaa sen :D Nyt on kyllä taas joksikin aikaa meikkivarastot täytetty! Punaiset huulipunat on kyllä tosi kivoja, niitä taidan omistaa tällä hetkellä kaikkein eniten :D Kivaa viikkoa sinnekin! ♥

      Poista
  3. Huultenrajauskynä kuulostaa ihanalta ihan vaan siksi, että ei tartte terotella sitä. Mä onnistun jotenkin aina katkasemaan kynien terän terottaessa :D Siinäpähän tietysti sitten kuluvat, eikä jää laatikon pohjalle pyärimään... Muutenkin tuosta kokoelmasta olis kyllä kiva testata jotain huulipunaa, mutta mulla on kyllä ihan liikaa huulipunia jo ennestään :D

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tykkää terotettavista huultenrajauskynistä yhtään just sen takia, että onnistun aina myös teroittaessa katkaisemaan sen terän ja tuon myötä yks huultenrajauskynä kuluu ihan pienessä hetkessä.. :D Sen takia suosin tällaisia, joita saa pyöritettyä tuolta päästä! Joo, huulipunien ostaminen saa nyt kyllä jäädä joksikin aikaa, koska mun pitäisi käyttää kaikki entiset loppuun ennen uusien ostamista, hahah :D

      Poista
  4. Ihanan sävyinen tuo luomiväripaletti! <3
    Oon nähnytkin noita kaupassa ja ajatellut, että pitää ostaa joku kerta. :D Niitä Maybellinen nudes luomiväripaletteja omistan joka sävyn ja ne on kyllä ollut hyviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! ♥ Oon kuullut noista muistakin Maybellinen luomiväripaleteista tosi paljon positiivista palautetta, joten niitäkin haluaisin kyllä päästä kokeilemaan jossakin vaiheessa!

      Poista
  5. Tosi nätti paletti :) Mulla on kanssa tuo huulipuna ja haluaisin nuden sävyisen samasta mallistosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! ♥ Joo, sellaista mäkin haluaisin kokeilla, mutta kaikista kaupoista on tainnut loppua just noi nuden sävyiset ensimmäisinä :/ Voi kunpa löytäisin vielä jostakin kaupasta niitäkin!

      Poista
  6. Ihania meikkejä! <3 Olisi joskus kiva nähdä miltä joku tietty tuote näyttää sulla esim huulipuna huulilla jne :) Tuo on kyllä kätevää, että yhdestä tuotteesta löytyy noin monta juttuja kerralla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! ♥ Voisin johonkin postaukseen liittää kuvia, missä mulla on tuota huulipunaa huulissa :) Pitäisi ostaa useammin tuollaisia meikkejä, josta löytyisi pari tuotetta samassa pakkauksessa!

      Poista
  7. Noita Gigin punia katselin itsekin tuossa yksi päivä Sokoksella! Ne kiinnosti kovasti mutta en sitten ostanut kuitenkaan. Harmi ettei niissä oo pysyvyys tuon parempi, mutta kiva kuulla tällaista rehellistä palautetta tuotteesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikissa näissä punissa on kyllä tosi ihanat sävyt ♥ On kyllä tosi harmi, jos huulipuna lähtee pois heti ensimmäisen aterian syömisen jälkeen :/

      Poista