maanantai 1. toukokuuta 2017

Week 17

Nyt ois vuorossa koostetta viikosta 17 snäppi kuvien muodossa. Ajattelin alkaa näitäkin postauksia tekemään joka viikko, tietysti sen mukaan kuinka paljon kuvamateriaalia on sattunut kertymään. Käykääpäs muuten seuraamassa mua snäpissä nimimerkillä @sofiaa_ida :) Mun mystorysta löytyy suurimmaksi osaksi kuvia pienen tekstin kera.
Week 17 (1)
Tosiaan, mullahan oli luettava monta kymmentä sivua tota ennakkomateriaalia viime torstain esivalintakoetta varten, mutta tuppasin olemaan vähän laiska lukija ja kerkesin lukemaan materiaalin ainoastaan kerran. // Ilmotin suunnilleen kuukausi sitten Kauhavalle päiväkotiin, että mua saa tarvittaessa käyttää sijaisena ja viime tiistai aamuna sainkin soiton, että pystyisinkö tulemaan paikalle. Mä menin ja olin viime tiistain ja keskiviikon siellä sijaisena ja kivaa oli!
Week 17 (2)
Samaisena päivänä kahvitauolla. Sain itelleni tollasen söpön Angry Birds mukin. Mun työpäivät kesti kaheksasta neljään asti iltapäivällä. // Torstai aamuna herätessä ikkunan takaa ootti tällänen näky. Just tätä mun tuuria että just kun mulle vaihdetaan kesärenkaat autoon, alkaa satamaan lunta oikeen kunnolla ja tulee huonot kelit. Muutenkin tää sää on ollut tässä lähi aikoina ihan outoa. Lauantaina päivällä paisto aurinko ja eilen taas sato koko päivän lunta/räntää. Tänään onneks paisto aurinko ja melkeen kaikki lumet on sulanu pois.
Week 17 (3)
Kattokaa nyt kuinka söpöön asentoon se nukahti  // Pieni paniikki meinas iskeä tuossa kohdassa. Tiesin jo tuossa vaiheessa että oon lukenu sen ennakkomateriaalin liian heikosti ja niinhän siinä kokeessa sitten kävikin, että arvasin suurimman osan niistä ennakkomateriaaliin liittyvistä kysymyksistä. Sosionomin opinnot ei siis suurella todennäköisyydellä ens syksynä odota mua, mutta en oo heittäny vielä toivoani tradenomiksi pääsyn suhteen, koska pääsykokeet sinne on vasta kesäkuussa. // Ja lauantaina tosiaan oltiin käymässä Vaasassa. Kävästiin Tommin asunnolla, kierreltiin keskustassa kauppoja ja kävästiin myös syömässä Panchovillassa. Tolla reissulla uppos kyllä ihan kiitettävästi myös rahaa, vaikka tuntuu että en oikeastaan mitään ostanutkaan.

Tälle viikolle mulla ei ole sen kummempia suunnitelmia. Meen varmaan taas sijaiseksi jossain vaiheessa, jos mulle soitetaan, mutta muuten meinaan ottaa vaan rennosti. Onko teillä jotain suunnitelmia tulevalle viikolle? :)

-Sofia

2 kommenttia:

  1. Mä hain myös opiskelemaan sosionomiksi ja huomasin olevani reissussa kun suurin osa mahdollisista valintakokeista olisivat, mutta katstoaan jos pääsisi kuitenkin johonkin kokeesee :D Se esivalintakoe meni mulla ihan hyvin, tuo ennakkomateriaali vaan oli vaikea vaikka olinkin lukenut. Toivotaan, että pääset opiskelemaan! Ja kiva kun oot saanut keikkaa päiväkodista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sosionomi tuntuu olevan aika suosittu hakukohde, koska tuonnekin minne hain, oli 700 muuta hakijaa :D Hyvä, että sulla meni esivalintakoe hyvin ja toivottavasti pääset sitte sosionomiks! :) Sijaisena oleminen tuo kyllä kivaa vaihtelua päiviin, koska yleensä oon vaan joka päivä koneen ääressä tai katon Netflixiä, hahah :D Kiitos kommentista!

      Poista